Nekad SWOOSH | Whitelist ansökning [BigA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWOOSH

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/frbm-mmvr/CCPVFTTT

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Lundström

Vad är ditt discord namn? SWOOSH#0891

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2000

Berätta om din karaktär. Jaa min karaktär är 27 år gammal och har ett stort intresse för poliser han vill bli en polis vilket han kanske ska söka till han har haft en ganska bra bakgrund han har aldrig gjort ngt olaglit och han är väldigt snäll mot folk och han hjälper hjärna till när folk vill ha hans hjälp. Han har en lamborghini aventador svj men han kör inom hastighets gränsen. han blir nästan aldrig arg eller ledsen utan han är alltid glad

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad så att jag ska kunna skaffa ett jobb och inte vara arbetslös. Och sen för att ifall att server kommer att kräva whitelist i framtiden så har jag redan det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att denna server är jätte bra och att den är rolig och så vill jag ha ett jobb och för att eran server är bäst

Hur många timmar har du på FiveM? 194,2 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag laddade ner fivem och sen sökte jag på SWE och då kom den upp och sen dess har jag spelat på den servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte jag spelar bara på eran server för att de andra är inte lika bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka