Nekad SWK | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWK

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/8sb65/

Ditt Hex-ID: 11000013ebda835

Vad är din discord tagg? elliotrabom#2986

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt. Men om jag får en gissning, så tror jag att han bannade mig han trodde att det var jag. Min karaktär har inte samma kläder på sig varje dag så han igen kännas med många (Jag tycker det blir bättre rp när man byter kläder).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer hem från skolan och ska börja med rp:et, jag känner att det är dött på servern så jag bestämmer mig för att gå in på cs och spela (Var inne på spelet max 1 timme, 14-15 max) , efter jag spelat klart så går jag och lägger mig. Dagen efter går jag till skolan, efter jag kommit hem från skolan så går jag till min dator och ska börja rpa. då går jag in och ser att jag blivit bannad, sätter mig i support och väntar, jag möts upp av en tjej som tar i mot mig väldigt bra, jag frågar om jag kan få prata med kurt och hon säger att han inte är online, då berättar hon att jag ska komma in senare (Jag glömmer bort det). sen efter några dagar känner jag mig sugen på att rp:a och då kommer jag på att jag är bannad, så jag skriver till kurt vänligt och frågar varför är jag bannad, han skriver att han har klipp men vill inte visa mig, då väljer han att banna mig på unive dc! Jag har rp:at på unive sen den hette multistaden, så är ganska erfaren angående banns. För att jag försökte få ett klipp på när jag ¨grovt vdm¨ (I parantes). Sen när jag frågar om det så bannar han mig från dc servern och dc. Utan en anledning. Jag själv tycker att det är ett väldigt barnsligt av kurt! Kurt vågade inte heller prata med mig, så det känns nästan som man bara ska ge upp för ingen vill lyssna!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag att det är en felaktig ban. För jag gjorde inget fel den här gången. När jag har spelat så har jag följt alla regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ¨

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort något annat i detta fallet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer ta det jätte lugnt när jag kommer in, jag kommer inte vissa framfötter direkt när jag kommer in. Jag kommer backa några steg och se vad som händer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka