Accepterad swixxy | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
329
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swixxybrush/

Ditt Hex-ID: steam:1100001402d0bea

Vad är din discord tagg? swixxyfn

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: 17295424875796661100563303686121.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag och en kollega pittade in i en helikopter med polisdrönare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var såhär. Jag skulle åka ut och spana på triad. Jag tar lite bilder osv och sedan åker dom iväg med sin helikopter. Jag och min kollega hade då lite tråkigt och bestämnde oss för att åka efter helikoptern med drönarna. Vi pittar helikoptern lite några gånger vilket jag ångrar enormt då det är väldigt dålig rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Det är en väldigt dålig rp att pitta helikoptrar med drönare och jag ångrar det enormt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för bland annat lall och det har jag tagit lärdom och inte upprepat och det kommer jag även göra med denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte pittat helikoptern med drönare utan att kanske slutat spana eftersom dom åkte iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska pitta en helikopter med en drönare då det är väldigt dålig rp och orealistiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag kunde ej bifoga bild av bannen då jag är på mobilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka