Nekad swixxy | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swixxybrush/

Ditt Hex-ID: 1100001402d0bea

Vad är din discord tagg? swixxyfn

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-25 160738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag stregade på en mc som sjukvårdare samt bärde en annan person som jag precis hade anställt, det var akmed.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tagit en intervju med en person, vi skulle åka och fixa mobil till honom. Jag hoppar på en sjv mc och vi rpar på att han sitter bak. Han råka dock skriva /me sitter bak istället för /sme sitter bak så därför såg inte eminswe det. Eftersom akmed är helper så trodde jag att han skulle banna den som körde som en galning samt inte stannade. Men det gjorde han inte. Jag har insett mitt fel och ångrar det grovt. Jag skulle rpat på mina skador oavsätt om jag trodde att akmed skulle banna honom. Hoppas jag kan få en till chans att visa att jag kan rpa påriktigt och för att sjukvårdare behövs och jag är den aktivaste just nu. Lovar att jag aldrig kommer upprepa detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel, jag rpade inte på mina skador samt stegrade med en sjv mc. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt och hoppas verkligen att jag kan få komma tillbaka och visa min sjv rp som egentligen brukar vara väldigt bra. Vill bara kunna spela dom sista dagarna på mitt sommarlov och detta var väldigt dumt gjort och jag ångrar det grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall första dagen på servern samt lite andra bans och alla dom har jag tagit lärdom av och inte upprepat vilket jag även kommer göra med denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte stregrat med min mc samt så skulle jag rpat på mina skador oavsätt om jag trodde att akmed skulle banna honom eller inte. Detta var väldigt dumt gjort och ångrar det verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att inte stregra med mc samt att inte bära folk på mc oavsätt om dom rpar på att dom sitter bak samt att rpa på skador oavsätt vad. Om ni unbannar mig så kommer jag gå in som sjukvårdare och visa upp min bra rp på tex medvetslös ni kan även specca mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka