Antagen swixxy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: swka

Ange ditt födelsedatum 28 November 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är en person som gillar att hjäla folk och har mycket tid över. Jag brukar kolla på folk som gör staff arbete på tex twitch och det ser ganska roligt ut. Jag tycker att rpn på servern inte är den bästa just nu och det vill jag hjälpa till med så att den blir bättre. Det är skottlossningar varje dag hela tiden och ofta så begår folk regelbrott. Dom hoppar in och ut och skjuter, använder bilar som skydd och powergamar. Jag har mycket fritid över som jag vanligtvis brukar rpa på men just nu så har jag inte så mycket rp lust så det ska bli kul att kanske få testa på något nytt. Jag kommer att vara snäll och trevlig mot alla nya spelare och hjälpa dom. Tex icke medlemmar som springer runt med dessa buggade kläder. Jag kommer specca scenarion samt ställen där folk lallar mycket. Tex marja lisas. När jag inte är ig och speccar så kommer jag att vara väldigt aktiv på forumet och i discord roller. Så jag kommer alltid hjälpa till med något. Jag har varit staff tidigare så jag kan alla commands osv

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk som är på unive endast för att lalla och förstöra. Det blir inte kul för dom som faktiskt vill rpa seriöst och tar rp seriöst. En annan sak som jag inte tycker funkar är att folk kör som galningar i staden och skjuter hejvilt. Dom hoppar ut och in ur sina abuse bilar och skjuter. När dom har blivit skjutna så ställer dom sig upp så fort det går och fortsätter skjuta. Dessa scenarion ska vi staffs tillsammans specca och ta åtgärder på ifall regelbrott sker.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca scenarion där regelbrott ofta sker. Tex som skottlossningar som jag nämnde ovan. Vi ska tillsammans hjälpas åt att få bort dom som är på unive bara för att lalla och skjuta samt förstöra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att man är professionell när man är staff. Vi ska vara som förebilder för dom som spelar på unive och hjälpa dom med det dom behöver hjälp med. Vi ska vara 100% seriösa när vi är staffs och absolut inte lalla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv varje dag (om jag inte är bortrest eller liknande). Om jag blir staff så kommer jag skita i rpn nästan helt och bara rpa typ 1-2 dagar i veckan. Resten av dagarna så kommer jag göra staff arbete. Så man kan säga minst 5 timmar varje dag. Vissa dagar kan det bli mer och vissa dagar mindre.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan den 2 maj 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit helper här på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom alla områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka