Accepterad SwitchDaYoungen | Ban Överklagan [Valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vFrmda0

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199590624332/

Ditt Hex-ID: steam:1100001612d4c4c

Vad är din discord tagg? .skorp4n

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Valentino valde att banna mig för brist på social rp och kan förstå från hans synvinkel för att de såg inte så bra ut i klippet på de jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid syrianiskas gänghus och umgicks med lite folk därifrån då jag har tillåtelse själv av bossen oavsett ifall vi har krig för vi har aldrig haft något emot varandra. O sen så träffade jag på en brud som jag hade kidnappat för ungefär 20 min sen och hon känner jag me så vi släppte henne och gjorde inget stort utav de, därefter när jag var vid syrianskas gänghus så träffade jag på den bruden o så råka jag missklicka henne genom att slå. Och då började denna person som skickade in en anmälan bugg slå mig nästan till döds och varför jag tog upp mitt vapen på denna grabben var för att han som sagt bugg slog mig till döds för en missklick som jag gjorde o de var inte de bästa jag kunde göra 100% förstå varför valentino bannade mig. Men jag tog upp vapnet därefter och skjöt ned honom på plats och min karaktär rpade på att han var trammad och jag har fått rpa på de förut så visste inte att man inte fick rpa på de nu då jag blev krim igår efter en lång period så jag har inte varit så aktiv under dem nya reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en rätt ban som Valentino skickade på mig och rätt åtgärder men som sagt jag gjorde ett fel och lär mig från mina misstag och visste inte att man inte fick skjuta mot gäng hus. Och kan förstå denna personen som skickade in en anmälan då han inte vet att jag har rätt till o softa där finns till och med på bild bevis att bossen i syrianska säger att jag får lov o göra så som hade hänt men de ser fel ut och jag erkänner till det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 20 gånger tidigare, 2/4 av dessa banns är felaktiga och nu kanske ligger jag på gul spelare efter detta så min historik har förbättrats på alla olika möjligheter. Och ja 100% tagit lärdom av banns som är rätta då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan iallafall kidnappa honom och bygga på scenariot men tänkte inte efter just i den stunden så långt och valde att göra ett steg som inte var bra utav mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% att inte göra så som jag gjorde och visa lite mer den sociala sidan utav mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka