Nekad swiperzz | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swiperzz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? swiperzzzzzz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Yakkarainen, han är 22 år gammal och kommer från nordligaste finland. Han har haft en väldigt bra uppväxt och han har haft det väldigt bra under sin tid som lilleman. jag tyckte att det var för kallt i finland så jag valde att flytta mig vidare till unive staden då jag har familj & vänner här.
Jag kan flytande svenska och bryter på finska. Jag lyder också av en talstörning som heter "Dysatri", som jag har levt med under hela min uppväxt, så min röst kan anses vara väldigt speciell enligt mina vänner och kompisar.
Mina intressen är att vara mekaniker och har jobbat väldigt mycket med bilar då min farsa var mekaniker för en känd Rally förare under sina år. Jag gillar också att cykla mountainbike och åka skidor på vintrarna.
Jag är också sugen på att utbilda mig till polis då jag har hört att det krävs, jag tycker det är ett viktigt jobb och jag tycker att flera borde bli poliser i denna stad för att göra det säkrare. Min mormor var polis och jag såg verkligen upp till henne som liten, just därför vill jag hedra henne nu då hon är död och verkligen visa att jag också kan.

Jag skulle säga att jag är en rätt speciell person och jag har ett speciellt bemötande bland nya människor, folk kan anse att jag är speciell på grund av min dialekt och min talstörning. Samtidigt som jag håller en trevlig ton mot nya folk jag känner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt bra och kvalitativ rp, min karaktär är väldigt unik och skiljer sig från de andras karaktärer på unive. Vilket jag tycker kan utrståla en rolig rp och en väldigt speciell rp med spelarna jag rpar med. Jag är väldigt seriös i mitt rpande och jag ser till att andra sköter sig. Ser jag en spelare göra fel hoppar jag antingen support eller så skriver jag en report.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man inte alltid behöver vinna ett scenario hela tiden, det kan vara ifall man tex blir stannad av polisen. Så ska man istället för att bara dra därifrån vara kvar för att rpa med polisen och se till att de får ett kvalitativt och bra scenario. Där jag får böter eller fängelse etc. Så polisen vinner på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag förstår alla regler och har spelat rp tidigare. Det finns flera regler, metagaming, combatlogging, copbait, fearrp, failrp, rdm, vdm osv. Vdm = använda fordon som vapen Rdm = Döda utan anledning Cop bait- Få polisens uppmärksamhet utan anledning och på ett dålgit sätt. Combatlogging - Logga ut ur ett pågående scenario Metagaming - Ta ooc till ingame Fearrp - Inte värna om sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har under mina tider spelat på bland annat velo, bryggeriet och jag har hört mycket gott om denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka