Accepterad Swipedkun | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swipedkun

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Padde1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yassin Bakir, 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, lojal, strävande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yassin är född och uppvuxen i Sverige med sina utländska föräldrar som verkligen kämpade för att ge honom en trygg uppväxt. Trots hans föräldrars hårda arbete så kände sig Yassin ofta untanför i samhället. Den känslan av utanförskap skapade ett hål som han länge försökt fylla. I sina tonår hittade Yassin det han länge hade sökt, en stark känlsa av gemenskap. Den kom dock med sina nackdelar. Hans vänner som som till en början kändes som bröder började dra in honom i småkriminalitet. Det eskalerade snabbt och Yassin märkde sedan att han var djupt involverad i en värld av snabba pengar, lojalitet och mycket fara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp och ett försök till att involvera så många i mina scenarion som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinnst kan innebära att du som RPare inte alltid ska ha ditt fokus på att vinna inom ett scenario och istället försöka skapa ett minnesvärt scenario även om det kan innebära att göra uppoffringar som kan "förstöra" för din egna karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot servens regler tidigare men för länge sedan. Jag har vuxit och lärt med sen dess.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Social RP, OOC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag jobbar till unngefär 15:00 - 17:00 varje dag förutom helger så om det skulle vara möjligt att få ett utökat fönster för en muntlig intervju skulle vara uppskattat.

Märker nu efter jag skickat att jag glömde skriva mina framtidsplaner men här kommer dom: Mina framtids planer med karaktären är att bidra till den Sociala och Kriminella RPn med mål av att träffa mycket nytt folk och skaffa nya vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka