Accepterad Swipedkun | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swipedkun

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198335628604/

Ditt Hex-ID: steam:1100001165f953c

Vad är din discord tagg? Swipedkun.

Vem var det som bannade dig? Jag är osäker, tror att det var Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-02 195037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För flera år sedan så hamnade jag i ett verbalt bråk med Philip320.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng hade donerat för att få in ett nytt gänghus. Flera repeterade gånger så försökte vi få kontakt med Philip eftersom att de var ett extremt dröjande innan vi fick tillgång till vårat hus. En medlem i gänget valde då att Begå MassRDM, Vill förtydliga att det ej var jag som gjorde det. Vi hamnade i ett support ärende med Philip där vi började tjafsa och det slutade med att jag kallade honom för "social reject" och sen åkte jag på ban ifrån FiveM Servern, Discord, och forum.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att själva bannen var fel egentligen, jag fattar att jag kanske gjorde fel. Men jag tycker att den var lite väl hård. Att bli bannad från både FiveM-servern, Discorden och forumet på en gång kändes som lite överdrivet. Det hade varit schysst att få en varning eller åtminstone en chans att förklara mig innan allt stängdes ner samtidigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer tyvärr inte ihåg om jag har några tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju inte hoppat på honom på ett personligt sätt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har ju såklart mognat och åldrats och fått en mer mogen insyn i vad som faktiskt hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka