Nekad Swing123! | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swing123!

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? A38

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Berätta om din karaktär. han heter vlad pyr han är 20 år gammal. han växte upp i ett fattigt land med en fattig familj. han hamnade i en kriminella värden som när han var 10 åring. vlad sålde droger och vapen. en natt när han var ute och sålde droger så kom polisen fram till vlad. dom sa att ett vittne hade sett han sälja en påse med nåt vitt pulver i. polis hitta en fickkniv och droger. Vlad fördes till polishuset där han blev dömd till 10 års fängelse för vapen brott. när han blev 16 år börja han planera en flykt. när han var 17 år rymde han från fängelset. han var en av de mäts efter lysta i landet. han fick gömma sig i 1 år inan han flydde landet som 18 åring. han flyde tilll staden nova där han fick nya vänner...

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion, samt en bra soclia rp som kommer förbättra servern tror jag skulle också bli roligt om jag blir godkänd, då jag kan skaffa nya vänner som också kan göra roliga sociala scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för och vinna scenarion att man ska spela för att det ska bli roligt för båda parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes RDM random detchmatch vilket innebär döda utan anledning, powergaming2 spela för makt och pengar powergaming är att rpa o sunt som tex att du kör 200 km in i en väg o it rpar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har varit ägare delägare samt rpat på över 30 serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka