Nekad swillster | Medlem ansökning [Elimz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swillster

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william svensson

Vad är ditt discord namn? Swilly#4888

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Ålder: 25

Bakgrund: julius Ericsson, uppväxt i Smålandsskogar. Gick fordonslinjen på gymnasiet. Farfar gammal bilmekaniker och mekaniker inom försvaret, Julius far har sedan fört vidare intresset till sin son Julius. Julius växte upp i ett stadigt hushåll men väl ekonomisk grund. Nu vill Julius stå på egna ben och har lämnat Småland för att starta sitt nya liv i Unive.

Julius är väldigt karismatisk och en god person. Har lätt att starta relationer med nytt folk, öppen för att lära känna nytt folk.

Julius brinner för allt som har en motor, vare sig det är en traktor eller en Ferrari 488 gtb pista v8 twin-turbo. skapa relationer och skapa ett stort kompis nätverk, kompisar berikar ens liv

Julius mål och dröm i nya staden är att en gång få öppna en egen verkstad och driva eget företag, äga en stor bilpark, en sportbil för varje dag. med bra framgång tillkommer ekonomiska fördelar.

Julius ser fram emot att få starta sitt nya liv i nya staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra miljö som innehåller god ton, en hjälpsam spelare men framförallt följer de reglar som finns på servern. en aktiv spelare som alltid visar spelarna med respekt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig är det att man inte alltid kan vinna scenarion, även det stämmer in i livet, allt går inte som man vill, man får inte alltid som man vill. detta ger även en bidragen känsla till att det är utmanande och kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst de reglerna som servern har. VDM och RDM är några av de viktigaste reglerna tycker jag, VDM är att man inte använder sitt fordon till att döda någon för ingen anledning, RDM är random deathmatch, vilket betyder att man inte dödar någon utan en bakomliggande anledning. suntförnuft, logiskt tänkande och att man ska tänka en eller två gånger extra på sina handlingar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat FiveM från och till. Längesedan sist men vill gå mer på djupet i denna karaktär och bli ännu bättre

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka