Accepterad swiftyyy | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swiftyyy

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150161770/

Ditt Hex-ID: 11000010b51956

Vad är din discord tagg? 1swifty

Vem var det som bannade dig? Anti Cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment bild_2023-12-13_231319278.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Flög i en helikopter och råkade ta min vän i th. Undeffade i dc och sa att jag är buggad för jag råkade ta honom i th. Han sa till mig då och landa helikoptern vilket jag gjorde. Helikoptern krashade och vi dog. Revvade iom jag dog av en bugg och fick anticheat bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban kan även skicka klipp i pm om vad som exakt hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 1 gång tidigare vilket är irrelevant men har givetvis tagit lärdom av min ban då den var för 6 månader sen ungefär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag förmodligen hade blivit bannad oavsett vad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ta någon i th i helikopter?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka