Nekad Swiftyy | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swiftyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DrSwifty

Ditt Hex-ID: 11000010f19614c

Vad är din discord tagg? Swifty#0281

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstäng för terrordåd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Terrordåd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och V0ID Har varit Boss/Vice För Dödspatrullen ett vädigt bra tag. Jag insåg att V0ID Blev bannad för att han tyckte att det var för mycket lall den tiden. Vlad valde att testa en annan server, Och därav bleck Psycho listad. Jag blev då ganska irriterad. Eftersom han gjorde ingenting Fel. Jag spelade vidare. Jag insåg att det fanns jätte många korrupta staff. (Folk kan hålla med) Jag försökte prata med Philip320, Gällande detta. Fick ingen respons. Såg inte mig själv som "viktig" som medlem, och att jag inte fick den hjälp jag behövde. Eller att det togs åtgärder till korrupta staffs. Jag blev för tillfället Jätte jätte irriterad på allt runt omrking mig. Så jag valde att skjuta ner 2 poliser utan anledning. Sen lämna servern och ej komma tillbaka. Jag och VOID Streamade Unive Varje dag. Nu Är Akam, Naod, V0ID, BAWO, Bigge, Theodooro, Alla unbannade. Så nu vill jag också försöka en gång till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var väldigt korrekt. Jag gjorde enormt stort fel.
Jag vet att det jag gjorde var väldigt omoget, Fel, Och onödigt. Och ett väldigt tråkigt sätt att komma ut med mina känslor kring staffs.
Men jag såg ingen mening med servern, då det bara fanns staffs som inte brydde sig/var korrupta.
Nu finns dom staffsen inte kvar. Därav vill jag tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig skett.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mycket. Tagit en Paus tills jag får svar från Högre Uppsatta.

Men som jag sa. Det var mycket som gick runt i mitt huvud vid det tillfället. Och tänkte inte före. Tänkte efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Något liknande kommer aldrig behöva ens ske, Aldrig tanken på liknande, Aldrig komma till det tillfället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Tack.

Varför utförde du denna idiotiska handling i första början om du nu redan vill få komma tillbaka?

Det är väldigt enkelt att kunna tänka några steg framåt och se vad för konsekvenser dina handlingar skulle leda till, men ändå så blev detta ditt beslut och du får stå för dina handlingar.

Jag kan förstå att du kanske blev sur för du inte fick dina önskemål uppfyllda eller om det kändes som att du blev utstött som medlem, men oavsett detta ska du ju inte sabotera för andra.

Du kommer få en chans nu att bevisa att du är värdig för att komma tillbaka till Unive. Jag vill ha en bra anledning till varför du ska komma tillbaka och det ska inehålla dessa punkter.

*Vad kommer du bidra med till servern
*Vad kommer ditt mål med RPn vara
*Hur kan vi i framtiden undvika att du ej återupprepar dina tidigare handlingar
*Varför ska vi släppa in dig igen
(skriv relativt utförligt)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka