Accepterad Swifty0 | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swifty0

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Domenik

Vad är ditt discord namn? dodo2145

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Karim 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal hjälpsam smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdi Karim. Han har haft en ganska rolig barndom, hans föräldrar älskade honom. Han är född 1998 alltså han är 23 år gammal, hans mamma är från Somalia och hans pappa är från Ecuador, Abdi är en kille som gillar att gymma och jobba samt vara social. När Abdi är social så menas det att han är en grabb med flera vänner och det kan också innebära på att han kan göra tråkiga stunder till en av de roligaste. Abdi är absolut inte tålmodig, Abdi är en pessimist, han brukar se om folk är goda eller onda vid första mötet, Abdi gillar och är bra på att spionera, Abdi är "äkta/lojal" och kan ta ett skott för sina vänner, han är en "övertänkare" och Abdi har respekt för folk alltså han pratar med folk på ett bra sätt för att kunna få respekt tillbaka. Han kommer förmodligen jobba inom Mekonomen eller bli en advokat, den främsta anledningen är för att han har alltid haft roligt med bilar sedan liten och han alltid varit intresserad av bilar och lagen. Det finns också en stor chans för honom att bli sjukvårdare eller polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga välutvecklade sencarior och rättvisa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.e.x att om ska åka från polisen och ens bil kör 400 och polis bilen kör 200 man ska ge de en chans o kunna ta dig och inte bara köra iväg

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att jag råkade prata en gång när jag blev skjuten fast den personen som sköt mig sa till mig att inte prata nästa gång

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR = New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från just det scenariot. Som t.ex. du blev kidnappad o sen medvetslös av några skott så får du inte komma ihåg de som kidnappade dig och allt som hände under scenariot du blev kidnappad. Du kan komma ihåg små saker eller liknande men du ska använda dig av sunt förnuft. POWERGAMING = När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om det behövs någon mer skriv till mig på Discord

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka