Accepterad Swifty | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swifty

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DrSwifty

Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Swifty#0281

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Abdifatah Mohamed är född och uppväxt i London Stonebridge. Han var bland kriminella hela sitt liv men han tyckte aldrig om det livet dock var det är en del av honom. Han vet att han har ingen framtid om han inte skapar det för sig själv. Han är någon som har alltid försökt att ta sig ut från det livsstilen han har genom att inte bli den största kriminella dock genom att bygga upp ett namn för sig själv och göra allt bakom stängda gardiner och när han tycker att han har väl kommit till den nivå att han är ekonomiskt oberoende. Men då vill han börja med sitt dröm att öppna upp en Musik Label och vara en producent för musik. Abdifatah har alltid varit någon som var strategisk jämfört med dem han växte upp med. Han kollade på det kriminella världen som en schackbräde och ville alltid vara 5 steg framför alla andra. Han var inte någon som sökte efter problem dock när problem kom han löste det. Många hade en uppfattning att Abdifatah var en bra unge med inga problem men det var exakt så Abdifatah ville att alla skulle tänka. Abdifatah vill ha makt men missförstå inte honom han vill bara ha tillräckligt för att han ska kunna lyckas. Han söker inte efter “Fame”. Abdifatah är inte en gangster han är en företagsman som gör gangster handlingar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag är en mogen person som är lätt att prata med då jag anser mig själv som väldigt social vilket är alltid bra i rp! Jag är någon som kan ta kritik väldigt bra då jag har arbetat i väldigt många år och om man är någon som tar åt sig på något sätt när det gäller kritik kommer man inte långt har jag fått lära mig. Jag tycker jag är någon som är hyfsat kreativ vilket är något som är grunden till min rpande och allt i mitt dagliga liv. Jag är optimistisk och söker alltid efter lösningar och är inte någon som gnäller. Om ni har några personliga frågor så kan vi ta det på en intervju om det blir av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan erbjuda främst är bra rp och roliga scenarios samt jag tycker att jag är en social person som vill att göra någons dag bättre och roligare. RP ska vara rolig och det därför vi gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder allt och rp blir bara roligare för alla när folk börjar tänka på varandra och inte pwg2.

Hur hittade du Unive? Vänner/Streams!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka