Accepterad Swifty | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swifty

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Ditt discordnamn: drswifty

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1998

Varför ska just du bli staff? Jag är driven, engagerad samt har mycket erfarenhet inom rpn världen. Jag vet att det kommer bli bra förändringar om man skulle nu anlita mig till detta Helper rollen så kommer du se förändringar i rpandet omedelbart! Ingen är perfekt har jag lärt mig i livet och oftast om man kan sitta och lösa ut saker som vuxna så löser sig dem flesta problemen med det sagt jag menar att jag har själv inte varit den bästa personen på servern men jag har lärt mig av mina misstag och kommer definitiv använda det som en fördel. Samt jag är en person som står för mina beslut oavsett vad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? 1. Otillräcklig kommunikation och samarbete mellan spelare och administratörer kan skapa missförstånd och frustration.

2. Om reglerna inte är klara och tydliga, eller om straffsystemet inte tillämpas konsekvent, kan det skapa förvirring och frustration bland spelarna.

Om det inte finns effektiva mekanismer för att hantera konflikter mellan spelare kan det leda till obehagliga situationer och dålig stämning på servern. En transparent och rättvis process för att lösa konflikter är viktig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? 1. En öppen dialog och regelbunden feedback är viktigt för att bygga en stark gemenskap.

2. En transparent och rättvis hantering av regler och påföljder är avgörande.

3. Evenemang för gemenskapsbyggande
Aktivt stöd för nya spelare
Gemenskap-Möten och feedback
Och om det verkligen behövs då. Ban/Timeouts

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att upprätthålla en positiv spelupplevelse och främja en blomstrande community på en RP-server är mycket beroende av att staffsen uppträder på ett professionellt sätt. För att säkerställa detta, här är några viktiga riktlinjer att följa när du agerar som staff:

Var Tydlig och Transparent
Var Objektiv
Lyssna och Förstå
Hantera Konflikter Professionellt
Använd Interna Kommunikationskanaler
Förklara Beslut och Åtgärder
Hantera Tekniska Problem Effektivt
Delta i Gemenskapsbyggande
Förbli Professionell även under Stress
OSV

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I nuläget som det ser ut så har jag mycket tid för staff arbete då jag rpar knappast längre samt att jag har ganska mycket fritid från arbetet. Om du skulle nu anlita mig till denna roll så skulle jag visa en hög aktivitet och mitt privat liv hade inte krockat med mitt arbete som staff. Jag kommer vara väldigt aktiv på kvällarna med då jag har själv märkt hur lalligt det kan vara då.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är medlemskapsansvarig i nuläget.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd för alla slags områden.

Senast ändrad:
+Rep, otrolig kompetent och driven, staffteamet behöver en som Swifty! Ambitiös kille och utför extrem effektiv staffarbete

Välkommen till Teamet

Tillbaka