Accepterad Swift | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swift

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Swift

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198396418819

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: swift

Vad är din discord tagg? Swift#4885

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Rdm, sunt förnuft. Återstår: 2 dagar 23 timmar 42 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle råna Leo, en del av oss plockade upp Leo vid garaget och Fiskarn sa att vi skulle prata buisness. Sen så körde dom iväg i en vit Audi, medans jag och en annan följde efter. Vi hade planerat att råna Leo. Påväg dit så blev vi skjutna av några vi var i konflikt med förut så jag och föraren blev väldigt stressade och vi körde iväg. Vi tappade bort Leo och mina polare fast vi hittade dom till slut och vi spelade som att mina polare inte var med på rånet. Föraren tog upp Leo och vi körde till ett annat ställe där vi rånade honom. Jag visste inte om att man inte fick knocka folk utan det var mina kompisar som sa att jag skulle göra det. Efter jag gjorde det så körde vi iväg och Leo sa att man inte fick knocka, och då trodde jag att han skulle komma ihåg allt eftersom man inte fick knocka. Då så körde vi iväg, kommer inte ihåg exakt allt men sen så såg vi Leo på en bro och vi körde först förbi honom men sen så vände vi för att kidnappa honom. Vi tog honom till Lesters heist hus från story mode och där så sa mina kompisar att vi bara skulle misshandla honom. Jag tänkte inte mer på saken utan började slå han typ tre gånger och tänkte inte på att han skulle dö, men sen så sköt jag honom i huvudet med avsikt om att han skulle dö. Sen skulle vi åka ut i "vildheten" och då kom Leon som var väldigt dryg och sa att alla skulle in i support. Då så hade vi ett samtal där Leo och Leon var väldigt dryga medans Abdi var väldigt lugn och fick fram sitt budskap om våran ban. Det slutade med att Leon och Leo blev kickade från samtalet och Abdi fick klart och tydligt fram sina tankar om straff. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit Leo vara eftersom vi knockade honom, skulle egentligen inte knockat honom heller så skulle inte göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får knocka eller någonting liknande. Och att jag kommer inte RDM'a.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka