swidi anderson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 2
Användarnamn: swidi anderson
Länk till din steam profil: har ingen steam
Vad är din discord tagg? #8485
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? jag inte hade mic och att jag körde någons annan bild utan mening
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hej jag blev bannad i 2 dagar igår för jag inte hade mic men det hade jag men jag fick inte igång den sen jag har kollat på yt om det och jag fixade det, jag blev också bannad för jag tog en persons bil och jag försökte säga o förklara till honom att det inte var med meningen och försökte säga förlåt men som sagt jag hade då inte micen på men nu har jag fixat allt jag behöver hoppas jag så kan ni av bana mig för jag vill verkligen spela på denna sverven
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat bra med dem o säga till dem
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att fixa micen o prata med dem
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: har ingen steam
Vad är din discord tagg? #8485
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? jag inte hade mic och att jag körde någons annan bild utan mening
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hej jag blev bannad i 2 dagar igår för jag inte hade mic men det hade jag men jag fick inte igång den sen jag har kollat på yt om det och jag fixade det, jag blev också bannad för jag tog en persons bil och jag försökte säga o förklara till honom att det inte var med meningen och försökte säga förlåt men som sagt jag hade då inte micen på men nu har jag fixat allt jag behöver hoppas jag så kan ni av bana mig för jag vill verkligen spela på denna sverven
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat bra med dem o säga till dem
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att fixa micen o prata med dem
Har du läst våra regler? Ja