Inaktuell Swez | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swez

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Swez#6544

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledning till att jag vill bli Medlemskaps-ansvarig är just för att jag vill kunna bidra med erfarenheter och service genom att hjälpa nya medlemmar att ta sig in på servern och känna sig välkomna, Det är samt viktigt för det som redan är Medlemmar att visa ett gott intryck på dom nya medlemmarna

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har tidigare erfarenheter, Har inget problem att tala med folk och bemöter dom på ett trevligt och professionellt sätt. Tycker ni borde välja mig just för jag har ett driv till att hjälpa andra och inte bara för Perms och sånt, utan vill kunna hjälpa nya spelare in på den server med en eftersträvning på bra rp, Jag känner att ni borde välja mig just för att jag har kompetensen att utföra jobbet ordentligt, Kan även bidra med att läsa många ansökningar ta många intervju medans jag bemöter alla på ett bra och trevligt sätt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett trevligt och uppfattande sätt där du visar en professionell stämning, Under hela bemötandet/intervjun kan självklart förstå att folk är nervösa inom en Wl-intervju men det kommer inte hindra mig från att vara förstående och trevligt under alla tillfällen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja ändra så att vara medlem på Unive är inte bara en sak man ska ha det ska va nånting man sträver efter och inte bara tar förgivet "bara för att ha det" Ska man va medlem på unive ska man tillbringa sina bästa styrkor för att kunna visa serverns kompetens som vi faktiskt kan hitta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna reglerna som unive bidrar med och dom allmänna fiveM reglerna, Medlemmar ska kunna va Mogna, och upphålla en professionell attityd under alla omständigheter och ska föregå med gott exempel på alla icke-medlemmar och medlemmar. Dom ska samt ha en förståelse för rp-världen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att få in folk som söker efter en whitelistad roll inom denna server är mitt och mina kollegors ansvar, Jag känner att mitt ansvar är att det blir gjort ordentligt och noggrant, Alltså det vi inte söker är folk som är: Korrupta, Lallare, Omogna osv

Hur ser din aktivitetet ut? ajoriteten av min vaken tid går åt just fiveM, Då jag kommer kunna bidra mestadels av min tid på servern efter skolan, Skolan slutar jag runt 14:20 - 15:45 och tar en promenad på 15 minuter för att komma hem och kan tillbringa närmaste 4+ timmarna online

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit staff på mängder av tidigare serverar Engelska samt Svenska

Senast ändrad:
-rep. Varför ja tycker de är för att du nyligen blivit demotad som staff, sen va jag har sett har du inte kunnat hantera dina perms på rätt vis. Ta detta som endast kritik och inget personligt.

-rep. Varför ja tycker de är för att du nyligen blivit demotad som staff, sen va jag har sett har du inte kunnat hantera dina perms på rätt vis. Ta detta som endast kritik och inget personligt.
Fast vad vet du om det, det finns ju alltid två sidor av en historia!

jo de har du rätt i, men många andra delar samma tankesätt
Du tänker det som har hänt i rep kanalen, Jag kan ta kritik det är inte det, men han skickar sin vängrupp samt ljuger lite i rep kanalen osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka