Nekad Swezツ | Whitelist ansökning(Leo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swez-

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Användarnamn: Swezツ

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Swez710/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Gavelin

Vad är ditt discord namn? Swezツ#4578

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008

Berätta om din karaktär. ålder: 26 år gammal Intressen: säkert muskler och sånt där Barndom: Theo hade en väldigt bra barndom dom då han är född 1994 09 08 och hans namn är Theo Andersson han hade väldigt lätt i skolan och blev itne mobbad eller nåt sånt där

Varför ska just du bli whitelistad? jag kan bidra med att hjälpa till ifall nån bryter mot regler och sånt där och vill kunna ha ett whitelisted jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jo jag har ju spelat på denna server förut sen slutade jag pågrund av en skada vilket gjorde att jag låg på sjukhus

Hur många timmar har du på FiveM? 555 timmar

Hur hittade du Multistaden? som sagt har spelat på den förut men hitta denna via min kompis faktist

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? har blivit bannad typ 1 gång för rdm men blev unbannad för det igentligen itne va rdm

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har nyss kommit hem typ har varit hemma i typ 2 veckor och tänkte att jag kan börja spela fiveM igen så aa

Intervjun ska senast tas ikväll 20.00 annars kommer den nekas då du inte visar särskilt intresse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka