Nekad swexy | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swexy

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? swexy5765

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Buffe Göransson och är 24 år gammal och gillar att umgås och äta mat. Jag kommer ifrån frankrike. jag har haft en väldigt tuff uppväxt och har haft en pappa som dricker väldigt mycket och blir väldigt våldsam. Därför Så fick jag inte den bästa uppväxten när jag var liten. Så jag blev en kriminell person som håller på med illegala akter. Jag har 2 bröder som också har blivit slagna som liten och som har blivit kriminella. Vi alla växte upp i paris men sedan flyttade jag till Unive och mina bröder flyttade också hit, men när vi kom hit så höll ingen av oss kontakt överhuvudtaget. Jag och mina bröder hade inte den bästa kontakten som små heller ingen tyckte om varandra så mycket så jag hade inte riktigt någon riktig kompis när jag va liten då alla mobbade mig och minna bröder inre gillade mig. Men nu är jag vuxen men och ej kriminell längre. Jag har gått och blivit anställd som sopplackare med många kolegor som bryr sig om varandra väldigt mycket. Min mamma och pappa dog när jag var 10 år gammal så jag var väldigt ledsen efter det att min mamma dog för min pappa sket jag fullständigt i eftersom att han slog mig när jag var liten. Jag skulle säga själv att jag hanterar sterss helt okej, man kan ju bryta ihop ibland men aldrig bland folk. Jag är den genuint omtänk sam och respekt full person med mycket uppskatning till folk som ska ha det som Polis, tjenstemen och sjukvårdare. Min mamma betyde väldigt mycket för mig innan jag dog för att jag inte hade nån annan att vända mig till då om jag måde dåligt och sedan des har jag kännt mig o trygg i mig själv och inte riktigt vetat vart jag hör hemma. Och därför ibland får "stressanfall" och blir lätt ledsen om nån skämtar om ett kännsligt ämne

Vad kan du bidra med till serverns RP? På unive RP har jag märkt att det kan vara mycket lall icke socialt RP RDM m.m de jag kan bidra med är att inte bidra alls till nån av de här sakerna. Jag och antagligen många andra blir generällt väldigt sura när det är någon som inte RPar på riktigt och bara är här för att förstöra och det är de därför jag vill komma längre in i serverns RP så att vi kan få ännu en säriös spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska spela för makt och pengar untan spela för att det ska vara kul för båda parternas skärm. Det menas också med att inte jag alltid ska vinna på sinariot uttan att man ska göra sinarion för att det är kul! Så man ska inte alltid spela för sin fördel uttan också andras.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En väldigt bred regel är powergaming det är när man andvänder sig utav omänskliga krafter så som att ta spawnmenu för att man vill ta utt en ny bil snabbare eller när man inte rpar på skadorna när man skadar sig. lotting. Lotoíng är att man inte får söka igenom döda kroppar även om detta är tillmesta dels en krim regel så är det en regel alla måste följa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive mycket men blev bannad igår för att jag körde 80+ i stan då belv av med min krim och sånt då jag inte visste att testperioden gjorde så att man blev av med sinna roller. Jag trode man fick typ varningar och vid 2dra varning blev man av med dem men ja nu är de så här. och alla 800 timmar jag har på fivem är just på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt mer än att jag kommer att bidra med en högre standard och mer social rp fram över!

Nekad. Vänta 1 vecka efter indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka