Accepterad SweWilliam7 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillliamHD

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100921734/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? SweWilliam#6091

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton och hans efternamn är Carlström och är väldigt intresserad av bilar och F1. Jag flyttade till denna staden i veckan och känner att jag måste skaffa medborgarskap. under år 2020 pluggade jag till polis och kom in som aspirant sedan nu från 2022 så flyttade vill till en ny stad som denna "Unive". Därför så kommer jag ansöka till polisen nu i veckan om man får medborgarskap. på min fritid pluggar jag till polis fortfarande och köper bilar och hänger med vänner gjorde jag innan men nu får man hitta nya vänner som man kan umgås med nu istället för dem, men det betyder ej att man kan sluta vara vänner med dem. Under min barndom så hade jag en pappa och en mamma och en hund som hette pippi men dog i magcancer och min mamma lever men ej pappa som dog i en bilolycka. Pappa kolliderade med en lastbil i en korsning och blev bara 34 år och dog när jag var 10år gammal. Min mamma jobbar som säljare och gillar också bilar och har ett intresse för det. min karaktär kan ta lugnt i svåra situationer och kan hantera sina känslor och hålla sånt inom sig. Och jag 34 år gammal. Jag är även väldigt aktiv av mig och gillar att prata mycket och ha det gött bara.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill påverka positivt genom att öka Rp nivån och att se till så att alla håller sig till en RP nivån som ska vara och jag är en god Rpare. och jag borde bli medlem för att jag är en kunnig rpare och har rpat sedan 2020 i andra servrar. Jag borde bli medleem också för att jag är glad snäll och trevlig mot alla och håller dumma saker inom mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till långvariga och långutdragna scenarion från mig och från dem jag känner och påverka allting positivet inom min rp nivå och se till så att alla gör det bästa dem kan och rapportera till er staffs ifall någon gör regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Powergaming 2 du ska alltid se till så att det blir lika kul för båda inte satsa för att vinna hela tiden. Te.x om det är ett butiksrån och poliserna bara stormar in så är det inte kul för dem kriminella heller ett scenario handlar alltid om att alla ska tycka det är kul och inte bara spela för makt och pengar pg2.

Hur hittade du Unive? En kompis spelar här youtube folk har snackat bra om det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka