Nekad SweWilliam7 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillliamHD

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? SweWilliam#6091

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 2 dagar men har spelat på unive innan i maj sedan loggade jag ut allt ville ta en paus under sommaren hoppas det är okej annars började jag 19 augusti 2021 men kom tillbaka nu.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Min plan till framtiden är att fixa fler anställda som ska vara motiverade och vilja jobba där och inte bara för alla pengar utan faktiskt vilja det. Och att se till och ha öppet om man jämnför med andra som har jobbat där så har det alltid varit stängt när man ska försäkra bilen. Jag vill även fixa så att fler blir motiverade genom att alltid finnas för dem när dem behöver hjälp och stöd osv. Sedan se till så att Våra kunder får ett trevligt bemötande av alla hos trygghansa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket om jag ska vara helt ärlig men om vi ska komma till verklighet så jobbar min pappa på trygghansa som skulle kunna förklara för mig. och att jag vet att man försäkrar sina bilar hos trygghansa och barnförsäkring och hemförsäkring och gravidförsäkring osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan och så mycket jag bara kan, beror också på vilka träningstider jag har nu också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka