Accepterad SweWilliam | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? SweWilliam#2510

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär en en kille på 25 årsåldern vid namn William Bergman.

Fritidsintressen: Umgås med vänner, kolla bilar, träna, spela golf, och åka runt med sina bilar.

Bakgrund: William bodde i Göteborg när han var yngre han var ganska populär och hade mycket vänner. William bestämde sig tidigt vilket yrke han ville jobba med (Polis) William var ofta ute med sina vänner och spelade fotboll eller badade i någon sjö, När Lukas var 18 år tog han Lumpen, han klarade det fint och fortsatte sedan att plugga till polis, efter 2,5 år så flyttade Lukas till en stad som heter Unive och tänkte försöka bli polis i den staden.

Hur han är som person: Snäll, Omtänksam och väldigt kärleksfull.

Drömyrke: William's drömyrke är Polis.

Drömbil: BMW i8 Coupé

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kommer bidra med bra och social rp, roliga scenarion från mig. Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och ha en bra rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av alla serverns unika Scripts, jag tycker servern har många bra scripts och även många bra spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern förra året när den hette Multistaden några veckor efter att jag fick sommarlov. Det jag gjorde var att jag sökte efter en server och hittade Multistaden efter att jag hade tryckt på Filter och tagit Svenska/Sverige jag såg sedan Multistaden och såg att den hade ganska mycket spelare och fastnade sedan på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inte direkt så stora mål men, mina mål är att utveckla min rp, bidra med roliga stunder/scenarion och hålla en god rp hela tiden inte lalla osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att bli medlem och bli polis, har inte direkt några andra mål just nu. Men jag vill lära mig nya saker inom olika yrken även utanför jobben.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Kommer bli nu under sommarlovet.

+rep har bra erharenhet inom RP, håller alltid en hög rp som standard.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka