Nekad SweWilliam | Medlem ansökning [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? SweWilliam#2510

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär en en kille på 25 årsåldern vid namn William Bergman.

Fritidsintressen: Umgås med vänner, kolla bilar, träna, spela golf, och åka runt med sina bilar.

Bakgrund: William bodde i Göteborg när han var yngre han var ganska populär och hade mycket vänner. William bestämde sig tidigt vilket yrke han ville jobba med (Polis) Lukas var ofta ute med sina vänner och spelade fotboll eller badade i någon sjö, När Lukas var 18 år tog han Lumpen, efter lumpen började William plugga t polis. efter 2,5 år så flyttade William till en en ny stad med nya möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, bra rp, mitt mål är att skaffa jobb eller bli krim; så att jag kan bidra med ännu bättre rp från min sida.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Oavsett vad det händer i scenariot ska jag spela med. T.ex om någon slår mig så ska jag spela med istället för att bara börja slå tillbaka.

Hur hittade du Unive? gammal spelare från 2020-2022.

Nekad, utveckla"Berätta om din karaktär." "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka