Accepterad SweWilliam | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? swewilliam

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jakob Bergman, 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Trevlig, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jakob har länge drömt om att bli mekaniker, enda sen barnsben. Han är en engagerad människa. Jakob föddes i Göteborg där han även växt upp, han läste fordon på gymnasiet som länge varit en dröm för honom, han går i sin faders fotspår då han är en väldigt bra mekaniker. Jakob vill nu ta nästa steg i unive. Där han äntligen ska arbeta som mekaniker. Under Jakobs uppväct har han alltid sprungit runt med ett leende på läpparna och alltid varit en snäll grabb, många beskriver honom som världens snällaste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket rolig och seriös rp, en hel del roliga scenarion och en allmänt bra rp där jag tar hänsyn till server reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du som spelare är villig att låta din karaktär förlora ett scenario för att få ut en så hög RP-nivå och inte bara fokusera på dig själv, utan att det ska bli bra för andra parten med vilket skapar mer spänning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det är för mycket grejer, flera år tillbaks dock. Inte spelat rp på ett väldigt bra tag men är sugen på att komma in i det igen och bidra med bra rp! Jag har tagit lärdom av alla mina misstag, är du mer intresserad av detta kan du eventuellt ta upp det i intervju, eller kolla tidigare ban överklagan!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Väldigt svår fråga egentligen, med tanke på hur mycket regler det finns. Men dem två första jag kommer att tänka på är NLR, vilket innebär att man då minns vad som hänt innan sin karaktär dog då. Den andra jag kommer att tänka på är FearRP, detta innebär att du ska värna om ditt liv. Exempelvis om någon siktar pistol mot dig ska du inte börja springa eller liknande utan du ska vara rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är tidigare medlem, varit bland annat Servervakt, Moderator och gort det ena och andra på servern. Vet hur det funkar.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka