Accepterad SweWilliam | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? SweWilliam#2510

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 25 år vid namn William Bergman.

Fritidsintressen: Spela golf, umgås med vänner, kolla på bilar och träna.

Bakgrund: William föddes i Göteborg där han levde tills han blev myndig, William flyttade till staden Unive när han var 18 år. William pluggade hårt och har tagit lumpen och nyss gått ut Polishögskolan. William har under hela sitt liv velat bli polis och tänker fortsätta kämpa tills han blir det.

Drömbil: Bmw i8 Coupé

Drömyrke: Polis

Utseende: Kort mörkt hår, skägg, går ofta runt i kostym och dyra klockor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket rolig och seriös rp, många roliga scenarion och social rp. Jag ska bli det för jag kommer försöka bilda en bra rp samt många roliga scenarion från min sida.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av alla serverns unika Scripts, jag tycker servern har många bra scripts och även många bra spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern förra året när den hette Multistaden några veckor efter att jag fick sommarlov. Det jag gjorde var att jag sökte efter en server och hittade Multistaden efter att jag hade tryckt på Filter och tagit Svenska/Sverige jag såg sedan Multistaden och såg att den hade ganska mycket spelare och fastnade sedan på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inte direkt några stora mål, men att kunna utvecklas så mycket som det går, jag är medveten om att jag innan har gjort många fel, men ska nu försöka bättra min rp och denna gången så lovar jag att jag kommer lyckas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna skaffa ett yrke, upptäcka nya saker och träffa nya människor. Dessa 3 är mina mål som jag ska uppnå på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men ska bli

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka