Nekad SweWilliam | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Användarnamn: SweWilliam

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdar chef

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 527+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag gillar sjukvårdar jobbet och tror att jag skulle passa bra som chef, den riktiga anledningen till varför jag vill bli chef här att för att jag skulle göra ett super bra jobb och skulle ta bra hand om sjukvården, jag har varit chef där innan och gjorde ett bara arbete, tog dock en paus och åkte på semester och blev demotad som sjukvårdar chef då. Jag hoppas att jag kan bli chef här för att kunna fixa bra och roliga scenarion inom sjukvården, där jag skulle rpat och gjort så de anställda hade gjort bra scenarion. Jag skulle vilja hjälpa andra människor så att de kan må bättre, jag hade fixat så vi kan ha en psykolog osv så det blir mer rp känsla inom sjukvården. Hade även gjort super bra utbildningar där folk lär sig saker om sjukvården, och lära de det mesta som till exempel hlr osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? En massa jag har varit biträdande chef på sjukvården och varit vanlig anställd där innan, då jag lärde mig en massa saker inom sjukvården, som till exempel hur man ska hantera olika scenarion, jag har lärt mig att man måste ha tålamod och att vara trevlig hela tiden, jag hade fungerat bra som chef där, det kan jag lova. :)

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter William Nilsson och är 25 år, han gillar bilar, han har jobbat på olika jobb som mekonom, taxi chef, centrala bilfirman, securitas och polis. Han gillar att vara med sina vänner på fritiden och jobba, han har super många vänner och känner att han skulle passa som sjukvårdar chef, min karaktär har många bilar och kan mycket inom sjukvården. Han hoppas att få bli chef på sjukvården, så han kan hjälpa andra människor, när de mår dåligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 15:20-21:30
Onsdag: 15:25-23:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 14:30-00:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag: 14:00-21:30

Kan variera lite nu eftersom det är skola osv, men kommer annars ta pauser lite då och då, då jag kommer käka eller dra ut en stund, pauserna kommer variera mellan 30 minuter till 60 minuter.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, spelar bara på multistaden. :)

Har du läst våra Regler? Japp, det har

Senast ändrad:
Tyvärr var det en annan som ansågs ha bättre kvalifikationer som chef och därmed fick han jobbet istället, men tack ändå för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka