Nekad SweWilliam | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Användarnamn: SweWilliam

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 650+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? 1. Jag kan det mesta inom polis yrket. 2. Finns ingen chef just nu, skulle fixa en bra kår tillsammans med biträdande cheferna. 3. Hjälper folk när de gör fel och peppar de istället för att skrika på de, dock kan jag bli irriterad men håller mig på en god ton. 4. Skulle fixa en bra kår, lyssna på alla anställda genom att lyssna på både anställda och biträdande. 5. Just nu är det ingen ordning i kåren så jag vill även bli chef för att kunna hjälpa till och fixa till en skit bra kår, bra rp och scenarion. 6. Om det är någon som vill ge mig kritik så kommer jag att lyssna på det och fixa det som de tycker är fel om jag håller med om det, skulle även hålla mig på en bra ton. 7. Jag vill bli chef för att låta en massa personer vara med i kåren som jag känner att de är mogna nog, tycker dock att folk som är för omogna inte klarar av detta jobb. 8. Jag vill bli chef för att kunna fixa bra bankrån scenarion osv, där vi skulle sitta och göra bra planer där vi kanske kan göra ett bra scenario och undviker staff ärenden. 9. Jag vill bli chef för att kunna vara trevlig och höja folk när de gör ett bra arbete under en längre tid, jag hade hjälpt aspiranter, assistenter osv så att de kanske får utbildning i tid osv. 10. Jag vill bli chef för att kunna ha bra och lite längre utbildningar, där de lär sig osv. 11. Jag skulle få till en bra kår genom att planera bankrån, haft utbildningar rätt ofta, varit aktiv och haft aktiva biträdande, hade gett varningar till folk som inte kan bete sig (Som lallar runt). 12. Jag vill att folk i kåren ska veta vad som gäller och även ta ett större ansvar. 13. Jag hade fixat en massa nytt till kåren och försökt få till super grym rp inom poliskåren. 14. Hade försökt skaffa receptionister, då det blir mer rp ifall det är receptionister på station och inte bara en massa som är ute och patrullerar. 15. Jag hade gett ut varningar vid små tjänstefel och kanske sparken vid grova. 16. Jag kan ta kritik, allt som folk säger tar jag och diskuterar om med andra biträdande och sedan pratat om detta för alla anställda och talat om detta för de. 17. Hade haft möte och teknik snack rätt ofta där vi pratar om en massa olika tekniker som vi ska tänka på. 18. Jag kan skrika på anställda men föredrar hellre att prata med en lugn ton.

Kort sammanfattning: Jag kan det mesta inom kåren, finns ej någon chef för detta yrket, jag skulle fixat en bra kår, hjälper folk när de gör fel och peppar de, lyssna på alla anställda och prata om kåren och fråga ifall de vill ändra något, inte så jätte bra ordning i kåren så ifall jag hade blivit chef hade jag tagit hand om det, kan ta kritik, vill bli chef för att kunna ta in flera mogna personer och få till bra scenarion/rp, fixa lite längre utbildningar där de lär sig mycket, jag skulle planerat bankrån planerat bra utbildningar och hålla de rätt ofta, jag hade pratat med alla i kåren hur vi kan få till en bra rp, jag hade tagit möte rätt ofta och teknik snack ganska ofta, Hade gett ut mycket varningar vid tjänstefel och sparken vid grova, jag kan ta kritik och lyssnar väldigt noga på det folk har och säga, jag kan skrika på anställda men föredrar att hålla mig på en lugn ton.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter jag har varit polis flertal gånger ca 3 gånger vad jag vet, jag har aldrig fått sparken utan jag har sagt upp mig anledningen till varför jag sa upp mig vet jag inte riktigt, de erfarenheter jag har inom själva yrket är.. Jag vet hur man ska hantera olika scenarion som under bilstölder, bankrån osv. Jag hade hoppat in i dc med andra anställda och planerat hur vi skulle göra under de scenariot. De erfarenheter jag har är hur man ska hantera lägen, hur jag ska hantera radion och andra anställda. Finns väldigt mycket mer erfarenheter som jag har, men kan ta det ifall jag får en intervju.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter William Andersson och är 25 år, han har ganska mycket erfarenheter inom olika jobb som till exempel sjukvården och polisen, han har tidigare jobbat som polis och sjukvårdare. Han älskar bilar, vänner och sin familj, på Williams fritid så brukar han vara med vänner eller familj men oftast brukar han jobba, han tycker själva polis yrket är ett super rolig jobb, William jobbar just nu med polis yrket och är en ganska bra Inspektör. William hanterar olika lägen väldigt bra och hjälper folk och behandlar folk med en trevlig ton i alla lägen. William hade en ganska bra barndom där han levde tillsammans med sina båda föräldrar de bodde i ett stort vitt hus i Stockholm med sina 3 syskon Johan, Bengt och Linus, sedan hände det en hemsk sak med dessa tre personer tyvärr dog alla dessa personer i en bilkrock de åkte bil när de var påverkade och dog sedan, William blev ledsen men samtidigt besviken och arg på sina syskon men mest arg på sin bror Bengt som körde bilen, William blev polis för att kunna skydda samhället och medborgarna i staden, William brydde sig mycket om skolan och gjorde sina läxor och lämnade in de i tid, det slutade med att William fick höga betyg och sedan chansen att bli polis, William har varit polis 3 gånger nu och då har han varit Assistent 2 gånger och Inspektör en gång, William är just nu inspektör och gör ett fantastiskt jobb där han kämpar på dagligen, William har aldrig varit dum mot någon på något sätt, William skulle älska att bli chef över yrket eftersom han gillar detta yrket och vill kunna skydda samhället och medborgarna med hans kollegor.

Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 16:00-21:30
Tisdag: 15:30-22:30
Onsdag: 15:10-22:00
Torsdag: 15:00-22:30
Fredag: 14:30-02:00
Lördag: 12:00-02:30
Söndag: 12:00-21:30

Kommer dock ta pauser lite då och då men kommer då låta högsta rankad ta hand om kåren under den tiden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp, såklart skulle jag stanna på servern eftersom det är en rolig server och spela på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar endast på Multistaden. :)

Har du läst våra Regler? Ja det är klart. :)

Senast ändrad:
Stort +rep från mig. Jag vet själv att du är polis för tillfället och jag tycker att du sköter det galant med din RP nivå samt att du verkligen skulle vara mogen för just denna roll. Jag hoppas att den går igenom! :D

Senast ändrat av en moderation:
Stort +rep från mig. Jag vet själv att du är polis för tillfället och jag sköter det galant med din RP nivå samt att du verkligen skulle vara mogen för just denna roll. Jag hoppas att den går igenom! :D
Tack så sjukt mycket!❤️

Tillbaka