Nekad SweWilliam | Ban överklagan/q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SweWilliam

Vad är din discord tagg? SweWilliam#6520

Vem var det som bannade dig? Den som bannade mig var Elliot.L

Hur lång tid var din ban? Min ban låg på 7 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamea, jag gjorde fel med att inte rpa skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil och helt plötsligt så ramlar en lampa ner som de brukar göra. Den ramlade ner precis när jag kom dit vilket fick mig att köra över den så att jag flög, jag rpade på det lite men tänkte sedan att det var en bugg vilket det var, jag började sedan knuffa min bil och då så bannade Elliot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban, jag skulle rpa på det från första början.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på det. istället för att börja knuffa bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man hela tiden ska rpa på det som händer. Om jag blir unbannad så kommer jag inte powergamea eller bryta mot adra regler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka