Nekad SweWilliam | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Ditt Hex-ID: 110000118a09884 (Hex)

Vad är din discord tagg? SweWilliam#2510

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gick in med en Ak 47:a på sjukhuset, jag tänkte inte klart innan jag gjorde detta, vi hade tagit in 2 personer och en av de hade ingen aning om vad som hade hänt jag var 100% säker på att han jag pratade med hade använt vapnet, visst jag kunde gjorde det under förhöret. De ansåg helt enkelt att jag gjorde fel vilket jag även gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett larm vid nakenstaden, det hade varit skottlossning, jag åkte till platsen och genomsökte området väldigt noga sedan tog jag hand om de medvetslösa personerna samtidigt som vi kallade Sjukvården till platsen, sedan när alla hade vaknat så åkte jag till sjukhuset för att hjälpa till med dessa personer, en av de rpade på att han glömt allt, vilket jag anser vara super tråkigt o göra, jag fick en dålig tanke o bestämde mig för att ta och visa honom det tyngre vapnet. Sedan blev jah

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban. Jag gjorde fel borde ha tänkt längre och bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tagit lärdom av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått ut och hämtat Ak 47:an ifrån bilen, utan tagit det vid förhöret.
det var fel av mig, jah borde varit bättre o tänkt bättre, jag borde ha hållit mig mer lugn o försökt hålla mig till en bra rp. Jag ringa nu nu nu är
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte skall gå in till ett sjukhus med tyngre vapen som polis.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Utveckla mer.

Du kan skriva en ny överklagan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka