Accepterad SweWilliam | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Ditt Hex-ID: 110000118a09884 (Hex)

Vad är din discord tagg? SweWilliam#2510

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom som det såg ut som väldigt dålig rp vilket det även var, iallafall från min sida samt lall. Men de bannade mig för att jag bröt mot Suntförnuft, det var inte särskilt realistiskt att ta med ak47:an in i rummet för han helt plötsligt skulle minnas igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En av mina kollegor hade skickat ett överfallslarm och det ledde till nakenstaden, när jag var nära så fick jag information om att det hade varit skottlossning, på vägen träffade jag en annan kollega som hängde med mig till nakenstaden, när vi var inne i nakenstaden så påbörjade vi en genomsökning där vi hittade vår kollega samt 5 stycken nerskjutna (Både poliser och andra), efter vi hade genomsökt området så sökte jag igenom 2 av männen och hittade en Ak 47:a. Efter cirka 7 minuter så åkte vi där ifrån och var på väg mot sjukhuset med de skadade männen. Jag gick in till en av männen och försökte kommunicera med honom, han kom inte ihåg någonting, det var då jag fick min dåliga idé att gå ut och hämta Ak 47:an, jag tänkte att han skulle komma ihåg vad som hade hänt, men tänkte samtidigt inte på vad för konsekvenser jag kunde få.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban, det var jag som gjorde fel.

Borde aldrig ha gått in med vapnet på sjukhuset, jag borde ha tänkt före jag gjorde detta.
Jag borde ha tänkt innan jag gjorde det som jag gjorde, det var självklart fel och ångrar det otroligt mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM: Jag var helt ny på servern och såg en kille bli tagen av polisen jag ville då hjälpa han, det var då jag inte visste så mycket om rp, men lärde mig efter en stund. Jag har lärt mig av mitt misstag och anser att det var en rätt ban.

Lallar som securitas: Jag var i tjänst runt klockan 02:00 och orkade knappt rpa, jag slog på vårat tjänstefordon med batongen och blev därefter bannad. Jag lärde mig efter det misstaget och har inte fått en avstängning som handlar om det.

Grov Powergaming: Det var en eventkväll där man kunde hitta en bil och få den. jag hade en voi och försökte skynda mig, jag körde ner från en höjd endast för att kunna skynda mig till närmaste garage. Jag har lärt mig av det misstaget, men råkade dock bryta mot regeln powergaming en gång till.

Grov servervakt abuse: Jag och min vän var själva i tjänst som polis och hade inget att göra, vi tog och sköt varandra på ett ställe, det var en staff där som inte gjorde något åt det. Vi sköt ner varandra medans jag ressade. Sedan fick vi båda ban, jag har lärt mig av mitt misstag och har inte gjort om det.

Grov FailRp: Jag åkte in i fängelset i 300 minuter och orkade inte sitta inne, det var andra gången i rad som jag hade åkt in, polisen hade ej tagit min telefon och då ringde jag till polisen och sa till de att någon i fängelset hade vapen, sedan slog jag ner polisen och tog en nyckel och flydde. Jag har även där lärt mig av mitt misstag.

Powergaming: Jag åkte i min bil när plöstligt en lampa ramlade från ingenstans, jag var för nära för att kunna stanna och åkte rätt in i den, jag rpade på det i början men slutade eftersom det då fanns en bugg, lyktstolparna var buggade och då tänkte jag att jag inte behövde rpa på det. Jag har lärt mig av mitt misstag, man bör alltid rpa på det även om det är bugg. Man kan rpa på det tills man fåt tillåtelse av en staff att avbryta.

Combatlogg: Jag var med i ett scenario och hörde inte något, jag startad om snabbt och joinade sedan igen och valde senaste position, men då vart jag bannad, det jag lärde mig var att jag antingen kan testa starta om voice chat eller be fråga om jag kan starta om.

Kunde inte hitta resten av mina ban överklagningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att gå in med Ak:n så hade jag kunnat ta med personen till polisstationen och sedan ta ett förhör där jag hade kunnat visa vapnet för honom, det är det bästa sättet.

Hur scenariot kunde vara istället (Från sjukhuset): Gått in till patienten och varit med sjukvårdaren, sedan när patienten är på bättringsväg så tar vi honom till polisstationen där vi håller i ett förhör, under förhöret så hämtar jag vapnet och frågar ifall han känner igen det och fortsätter sedan med att ta fingeravtryck på vapnet, blodprov osv. Sen om man inte får fram något så får vi helt enkelt låta han gå då, jag var osäker om det var han som hade haft vapnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag måste tänka innan jag gör något liksom tänker på vad för konsekvenser jag kan få även att jag inte kan ta in vapen till sjukhuset när någon är skadad och fått svårt att minnas, jag får även aldrig annars ta med vapen in utan anledning. jag tog in vapnet för en väldigt dålig anledning och fick min ban för det. Jag ångrar det jag gjorde och hoppas på att få komma tillbaka inom kort.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Nu har du rätt många gamla bans så skulle vara bra om du läser reglerna en extra gång för att få Rp:n till 100% Välkommen tillbaka, Mvh BotMelwin

Tillbaka