Accepterad SweWilliam | Ban överklagan BIGGBASTA

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SweWilliam/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SweWilliam

Vad är din discord tagg? SweWilliam#6520

Vem var det som bannade dig? Björken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, den som speccade sa att jag gjorde en massa som var felaktig. Jag blev bannad för dcync. Jag åkte nära en cementlastbil men svängde hastigt bort från han och fick sedan ban i 4 dagar för powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och rpade åkte runt om i staden, och skulle rpa som byggarbetare, jag hade hittat en cement bil, som jag tog. Jag råkade sedan åka in i en bil så att dörren åkte av sedan åkte jag därifrån och kom tillbaka 2-4 minuter senare och skulle be om ursäkt, då så gick jag ut och vi båda började vara otrevliga och hålla på. Sedan snor han bil cement bil och sticker då tar jag den bilen som han sa var sin tidigare. Och åkte efter hhonom sedan åkte jag precis vid han och åkte fort åt sidan när han åkte åt mitt håll. Efter det så körde jag in i han när han hoppade ur bilen och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig, då det var dcync.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och har tagit lärdom av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjorde inget fel, enligt mig. Men inte hålla på mot han som tog min bil kanske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte hålla på mot folk.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka