SweWilliam | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Användarnamn: SweWilliam

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? SweWilliam#5766

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:30-22:20
Tisdag: 15:10-22:15
Onsdag: 16:00-22:30
Torsdag: 15:45-22:00
Fredag: 13:30-02:30
Lördag: 12:00-02:45
Söndag: 12:00-21:30

Kommer dock ta lite pauser då och då men skriver då ut det i staff inaktivitet kanalen. Pauserna kommer variera mellan 1 eller en halv timme.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade tagit reports nästan hela tiden för att folk inte ska behöva vänta, jag skulle även ta lite supports och annat. Jag skulle vilja ta servervakts intervjuer osv. Jag skulle även sitta och specca folk rätt så mycket för att se så folk inte bryter mot regler. Ifall jag hade blivit staff så skulle jag hålla mig runt polisstationen, bilfirman och centrumgaraget för att det är de ställena jag anser att det händer mest saker där, Till exempel som failrp, suntförnuft och slagsmål. Ifall jag skulle bli staff så skulle jag kunna ge bort hela min rp. För att få andra personer att få en bra rp känsla när de kör på multistaden. Jag vet på ett ungefär hur allt går till som staff, till exempel ifall någon skickar i report vdm eller nåt likande så måste de ha bevis för att jag ska kunna göra något, men jag måste ändå ressa honom.

Jag hade blivit super tacksam ifall jag hade fått denna chans, just nu så är jag servervakt på server och ser alla reports. Jag ser även att det är många av de som skickar reports som inte får någon hjälp. Det är därför jag vill bli staff för att kunna hjälpa alla som skriver reports. Jag ser även hur jobbig alla staffs har det, de får skit hela tiden för att de inte hjälper. Så jag hade tagit reports konstant hela tiden.

Det jag skulle göra mer är att hålla koll hela tiden i Multistadens discord för att jag ska hjälpa så många i discorden, typ ifall de har några frågor eller annat. Jag håller på att ansöka till Whitelist ansvarig för att kunna hjälpa med det. Jag skulle även hjälpa Philip med det han ber om, jag skulle även ansöka till Jobb ansvarig osv. Jag kollar hela tiden i discorden och de olika forumen. Jag tror jag hade passat bra som staff för jag kan alla regler, och är lite erfaren inom staff rollen.

Jag som staff hade varit väldigt bra och inget ni skulle ångra, Jag som person är väldigt trevlig och svarar fort.
Jag tror att jag hade passat som staff för att jag är snabb, trevlig, duktig och kan de flesta reglerna.

Jag vet även att man endast tar staff ärenden i support i discord och ej ingame då det förstör en massa rp känsla, man ska även inte lalla runt och skriva i /me eller sitta och prata då det också förstör rpn.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och ifall jag inte är inne på servern när jag är i skolan till exempel så skulle jag vara aktiv och hjälpsam på det sättet med. Jag skulle vara trevlig, hjälpsam osv, jag skulle lyssnat på båda sidorna och gjort det som är bäst för båda sidorna. Jag hade tagit mycket reports och supports även prioriterat staff arbetet före rpn, ifall till exempel min kompis skulle göra fel så skulle jag även ge han ban, kick eller en varning för det han gjorde det han skulle få skulle berott på hur grovt det han gjorde är.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff tidigare här på multistaden, och det fungerade på ett bra sätt. Liksom vet i vilka lägen man ska banna osv, vet även just denna serverns commands. (Fattar inte riktigt frågan)

Har du några tidigare erfarenheter? Har tidigare varit staff och var endast mod, blev dock demotad för jag ej nådde upp till kraven/inaktivitet. Jag har ganska mycket erfarenheter som till exempel jag vet i vilka lägen man ska banna, kicka eller ge varning till, jag vet hur man ska agera som staff man ska lyssna på båda sidorna och sedan komma fram till en lösning, man ska inte ge någon mer tur ifall man känner någon person utan gör någon fel så ska den person antingen få ban/kick eller en varning, jag vet även hur man ska bete sig man ska liksom vara trevlig mot alla även ifall de är otrevlig mot dig eller liknande, man ska lyssna väldigt noga och specca runt mycket men kan även rpa lite då och då. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men kan det flesta inom att vara staff.

Vad kan du om skripts? Lite gran, skripts är olika plugins som man kan lägga in till servern för att få nya saker eller andra tillägg, som till exempel att få rödlysena att bli snabbare till grönt eller att sänka olika bilars hastighet.

Varför vill du bli staff? För att kunna hjälpa folk som skriver reports och hjälpa folk i vissa scenarion ifall det blir lite fel, jag kan exakta alla regler så jag hade kunnat fixa de scenarion som det blir lite fel i. Jag vill bli staff för att det är en massa personer som sitter och väntar på support i 30 min ibland. Jag vill även bli staff för att kunna sparka/banna folk som bryter mot serverns regler, ifall folk bryter mot serverns regler så försvinner det en massa rp känsla och det kan leda till att folk blir upprörda vilket kan leda till super långa diskussioner i dc. Jag kom in i denna servern för ett tag sen och har nu sammanlagt ca 300 timmar, jag tycker denna servern är den bästa servern. Jag vill bli staff för att kunna hjälpa folk i support och annat, jag vill även bli staff för att kunna hjälpa folk exakt hela tiden, det jag menar med det är att kunna kicka/banna folk som bryter mot servern regler. Jag tror ifall jag blir staff så ökas rp nivån på servern. Rp nivån ökas genom att jag tar reports och kickar/bannar de personer som bryter mot regler.

Jag vill bli staff för att jag kan ta mycket ansvar och är otroligt duktig på att fixa de scenarion som det blir lite dåligt i. Det jag kan göra speciellt är att ge bort hela min rp och bara ta reports och när jag har tid för att rpa så gör jag det.
Jag ser mig som en värdig person som tar saker seriöst. Jag vet när man ska kicka/banna folk eller ge de en varning -

Jag vill bli staff för att få ett sånt stort community som det går, genom att hjälpa folk fort sprida multistaden, vara trevlig mot alla, hjälpa folk i discorden, vara snabb, ta mycket supports, reports och kolla på de olika forumen hela tiden. Ifall jag skulle bli staff så skulle jag kunna sluta rpa nästan helt och hållet. Jag skulle rpa ibland när det är många staffs inne och ifall de andra tycker det är okej. Jag vet de olika commandsen som kick, bring, goto, spec, give och sqlban. Jag vet att själva staff jobbet inte handlar om att bara kicka/banna osv det handlar även om att få ett bra rp inne i spelet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej, jag spelar bara på multistaden. :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja, det förstår jag. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka