Nekad SweWilliam | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Användarnamn: SweWilliam

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Hur gammal är du? 13

Vad heter du på discord? SweWilliam#5766

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Börjar spela kl 12:00 typ varje dag och slutar vid 01:00.

Varför ska just du bli servervakt? För jag ser mig som en person som är bra att hålla regler och vet när regler brytts eller inte, det jag skulle använda servervakt ranken till är att hålla servern på en hög rp nivå, Ifall jag ser när någon gör fel så skulle jag i första hand ge hen en varning men om han är medveten om det så skickar jag direkt. jag hade förbättrat rp nivån genom att kicka folk som bryter mot regler jag hade även sagt till exakt alla som pratar ooc ingame. Det jag hade kunnat göra speciellt är att berätta för folk hur de kunde göra istället när de gör fel i ett scenario.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att som sagt för att förbättra rp nivån och få folk att hålla sig via de reglerna som finns. Jag vill även bli servervakt för att kunna skicka folk för att de inte beter sig eller för att de bara står och lallar. jag vet att jag måste se händelsen ifall jag ska ge hen kick eller ban.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Ja, när jag var ny på servern. Då så råkade jag slå på en polis och blev bannad, det var dock inte meningen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Inte för tillfället.

Senast ändrad:
Du behöver utveckla dina svar! Lägg lite mer tid på den och visa att du kan ta denna rollen seriöst!

Mvh, Edde

Gillar din Ansökan väldigt mycket men jag bestämmer inte tyvärr

Utveckla dina svar mer så vi kan se att du visar engagemang!

Du får gärna förklara hur du ska Förbättra RP nivån! :D

Så detär bara att säga till ifall jag behöver fixa eller beskriva något mer.

Nekad efter muntlig intervju.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka