Accepterad Sweviktor | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweviktor

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197990239055/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Viktor01 #2200

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Brolund, Daniel är 20 år gammal och är uppväxt i polen men för att vara mer exakt är han uppväxt i Gdansk, polen. Han flyttade från polen när han var 9 år gammal på grund av att hans pappa fick jobb i sverige.
Daniel kom tidigt in på det kriminella spåret och började med illigala substanser samt så snode han bilar.
Daniels liv var rätt bra i 13 årsåldern tills att hans mamma dog, hans mamma dog när han var 13 år gammal och detta gjorde så att allt i hans liv bara gick sämre och sämre.
När han var 15 år gammal så gjorde han ett rån på en kiosk med sina grabbar som gick väldigt snett, han blev på kommen och satt på en ungdomsanstallt i 1 år.
Daniels intressen är att skruva på bilar och motorer han älskar BMW efterssom att när han var liten så hade hans farfar en BMW.
Han gillar även att hänga med sina nuvarande bästa vänner Bert, Marcus och Gustav
Men hans allra största intresse måste någ vara skor särsilt Nike skor, i hans hus har han cirka 30 par skor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på grund utav att jag har hög rp nivå rfterssom jag spelat cirka 1500 timmar på Unive, jag vill även bli Medlem pga att Unive är en väldigt bra server med ett väldigt stort och bra community som jag värkligen vill ta en större del av igen.
Jag vill även bli medlem igen pga att jag vill kunna ta del i större scenarion som icke medlemar ej kan delta i, jag vill göra scenarion som polis och kanske även som kriminell i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en extrem hög/Bra kriminell Rp pga att jag rolspelat som kriminell i cirka 1 år samt 1400 timmar. Jag kan även delta med overall väldigt hög rp innom alla områden på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tkunna tollerera att motpartiet i ett scenario ochkså ska kunna vinna, vi säger att jag tillexempel är i en skottlosning mot ett annat gäng då ska inte jag bli sur och tillexempel börja hetsa i ooc om jag dör eller blir nerskjuten. Men man kan även ha kul om man förlorar ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till Unive genom mina kompisar som sa att det var en väldigt bra server och det håller jag med om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka