Accepterad swet_mnkyy | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swet_mnkyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121415837/

Ditt Hex-ID: 11000014535be9d

Vad är din discord tagg? swet_mnky#1644

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 2 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror så här jag har 2 karaktärer och en heter lisa olsson och jag tänkte så här jag har pengar över så jag går och ger folk lite pengar så då går jag och ger folk pengar också blev jag banand så här det kanske såg lite lalligt ut men jag tyckte att det var sännt att ge pengar till folk :D

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på en ny karaktär som heter lisa olsson så jag spelade på hon och hade pengar över så jag tänkte ge folk pengar så jag gick in och då ser jag massa folk och tänkte nu går jag ock ger pengar så då går jag och ingen svara mig så då trode jag inte dom hörde mig då fixa jag micen och då funkar den så då skulle jag ge dom och så skrev jag /givecchashe eller något och så vart jag bannad fattar att den såg fett lallig ut men jag tyckte det bara var snällt att ge folk pengar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju en san ban men tror bosse tänkte att det var lalligt så då banna han mig men tyckte det bara var snällt att ge pengar till folk

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag satt och vänta ut dom bannen för jag viste att jag gjorde fel men tyckte inte det var så fel nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja int eloggat in på lisa och gett pengar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag kommer bara spela på mitt mail karaktär nu :d

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka