Nekad swet_mnky | Ban överklagan (RAhimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Cow

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,186
Reaction score
109
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121415837/

Ditt Hex-ID: 11000014535be9d

Vad är din discord tagg? swet_mnky#1644

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming ~320master. Återstår: 29 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergama på en skada som jag inte skulle powergama på det var en reiäl krock och jag gjorde inte det jag skulle på det jag skulle vilja bli unbanad så jag kan strema unive roleplay :D

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på pirren då får vi ett larm om att det är ett barn som slår folk på torget parkeringen vi åker ditt vi ser barnet och alla skriker och jag som securitas bestämmer mig att åka till han men då hoppar han in i en random bil och åker iväg våran bil då får vi punka då får jag panik och frågar en kille om mhan kan tjusa mig efter den där bilen vi gör det och vi far upp mot sjukhuset och sen vid ikea händer det som inte får hända vi hinner inte bromsa för det var en volvo 142 eller nån volvo så vi hinner inte bromsa och han krockar med bilar en bil som redan har krockat så han flyger 40 meter upp i luften och dör jag är kvar polisen kommer och frågar hur fan jag lever jag säger att bältet räddar mig och då vart jag bannad i 40 dagar jag vet att jag gjorde fel jag skulle vilja bli unbanad så jag kan streama unive server för älskar den!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en san ban men önska att jag vart unbanad så jag kan strema unive för älskar den server jag mår lite dålig så det som får mig glad är unive snälla skulle jag kunna få en unban så jag kan få strema unive servern

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet att jag gjorde fel på dom så jag väntade ut bannen och inte gjorde något då för jag viste att jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det kunnde jag jag skulle ha använt mig i ett annan ord val men jag har också skrivigt med philip och det känns skönt för mig att få veta av han att jag är bannad :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag vill bara strema unive (snälla jag vill bara bli unbanad jag mår lite dålig just nu det som får mig glad är unive server och att få rpa med mina kommpisar ps älskar eran support/server <3 <3<3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka