Nekad swet_mnky | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Cow

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,186
Reaction score
109
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Marklund

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2009

Vad heter du på discord? swet_mnky #1644

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på lördagar kan jag mellan 08:00-23:00 så ni vet men kommer ta lite pauser då och då!

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? framför allt kolla om folk följer reglerna och håller sig till dom ser jag att dom inte gör det kanske lallar eller så så kommer jag att banna/kicka det bror på hur sitvationen jag möter typ massa folk varje dag som pratar gätte mycket ooc eller typ ibland det ska inte vara så att dom kommer in och gör det jag vill sätta stopp för det och massa andra regler som inte följ´s derför vill jag bli server vakt för att det följs och att alla ska få den support dom behöver och jag blir streamsnipad lite då och då eller det har hänt och det ska inte vara så att dom ska streamsnipa jag har skickat /report men ibland har dom inte hunnit ditt ibland och därför vill jag bli servervakt för att jag ska kunna streama utan att bli streamsnipad och att jag vill att det inte ska komma lallare på servern som bara lallar runt och har kul det är inte rp det är suntförnuft och jag vill sätta stop för det att ingen powergamar m.m det ska vara roll spel och därför vill jag bli servervakt för att alla ska kunna känna sig tygg på unive och jag vill presentera unive på ett bra sätt och jobba mot servern så vi staff och servervakter kan utväckla servern på ett bra sätt! och kunna vara på plats så snabbt som möjligt och kunna kicka/banna eller ge varningar det bror på vad vi staffs/servervakter känner för det kommer in massa lallare per dag och det är bara synd för dom tycker jag för dom blir ju bannade deräckt så det gillar jag med unive att alla i staff temet är så underbara och gör sitt jobb bill bara +rep´a dom 24/7 men det är ungefär varför jag ansöker för att jag vill bidra med ett gott exempel för hela unive och jag tror att jag hade gjort skilnad med mina kunskaper! och jag tror jag hade passat bra i att vara servervakt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna sätta mina egna gränser och kunna ta egna beslut för jag ser att det är så att folk tänker att detta är ett spel så vi lallar lite så ska det inte vara det ska vara rollspel det är därför det heter unive roleplay men vissa fattar inte det jag vill bli servervakt för att kunna göra olicka åthjärder och kunna göra så unive utväcklas och blir till en änu bättre än vad den redan är! och jag är ju ganska snabb med att skriva och med alla komandon så jag tror att jag hade passat i denna arbete faktist så jag tror att jag hade varigt bra i det faktist det kommer lallare hela tiden och kommer och pratar ooc det ska inte vara så älskar eran underbara support men ni har fullt upp så jag tänke ansöka så jag kan bli en servervakt så att jag kan för det kommer fram vissa ibland och jag rädda en kille och han stog akf så sa andra killen varför banna ni min kommpis och jag vill vara så snabb som möjlig med att göra dom återhjärderna på folk som möjlig så han inte förstör rp mer än vad vissa redan gör! och då tänka jag att jag kunne hjälpa er lite med att bli servervakt så jag kanske kan utväckla unive lite mer än vad det redan är!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom min kunskap och mina erfarenheter med att skirva snabbt tror det hade varigt bra för typ om det kommer någon som lallar så skriver jag bara /kick id anledning så jag tror att det hade varigt ett bra sätt för unive att utväcklas men också kolla att folk håller sig till grund reglerna och fattar dom att dom inte powergemar m.m att jag vill att alla ska roll spela för att få så bra rp nivå som möjligt jag vet att det är ganska många som inte har en bra rp nivå och det är inte bra alla ska ha en bra rp nivå! det måste alla se till att ha därför vill jag ha det för att kunna säga till dom/kicka/banna eller bara göra det som behövs för att personen ska lära sig av sitt mistag gör den inte det tar jag det med ledningen och då får dom ta det därifrån!

Varför ska just du bli servervakt? vi får hoppas på det bästa och det var någ allt på den frågan jag hoppas värkligen jag kommer in i staff temet för jag vill göra skilnad! och tror att jag kommer det också! jag tror på det ock hoppas att jag gör skinlad i staff teamet och hopppas jag jobbar framot mot servern och gör det bästa av sitvationen jag ska också bli servernavkt för jag ser massa lallare/dom som inte följer sig till reglerna och det hinner inte dom underbara staffsen med med ibland så jag tror att jag hade varigt bra i det för att det kommer streamsniper´s ibland och lallar farmför också och det inte okej på något sätt! jag vill kunna ha permsen för att jag vill vara en del att staff teamet och kunna sätta gränser och återhjärder som behövs på folk som inte följer reglerna det är respekt löst tycker jag att inte följa reglerna och det känns att jag passar i det efter som att jag kan alla komandon och massa andra erfarenhet jag har massa erfarenhet av det så jag ansökte och så får vi kolla om jag går vidare och kanske kan göra unive till en bättre plats än vad det redan är idag!

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på uinive för både support stafft och för anndra på unive´s commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet! jag ser på vissa som kommer in och är nya och inte läst reglerna och kommer och lallar/powergamar och det är inte också så jag vill att det ska följas och inte att det händer jag ser at suppor´sen har mycket jobb/arbete att göra så jag skulle vilja hjälpa dom lite med att bli servervakt tror det hade varigt bra både för dom mig och anndra i servern det ska inte vara så att det kommer in lallare och dom kommer undan dom har inget på servern och göra tycker jag! och jag vill se till att alla regler följs och kunna ta besluten/åthjärderna för att dom ska kunna fatta sitt egna fel i allt och det komemr ju folk som stremsnipar mig när jag streamar och det vill jag värkligen sätta stopp för! det ska absålut inte vara så att dom ska behöva komma och stremsnipa jag ska ju kunna strema utan att det kommer folk och streamsnipar mig! det är typ därför jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på uinive för både support stafft och för anndra på unive´s commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan alla komandon /kick id anledning /togglename du ser deras id så du kan banna/klicka/freeze använder det för att personer inte ska smita från staffs så att dom inte kan ta sig ifrån används offtast för ban osåvidere m.m /setjob också jobbet /spec du kan speca en spelar /sqlbanoffline du bannar spelaren om den spelare har disconectat från spelet för att den vet att den ska få en ban av staffsen /sqlban id dagar anledning /noclip du kan flyga runt och checka lägget på folk! /revive du återuplivar en spelare /sqlunban du unbanar en spelar som du kanske har bannat fel m.m /skin du ger skin till en person och farmför allt till polisen som behöver västarna dom har! /dv den som används kanske mäst på server du raderar ett fordon funkar det inte i chatten får du göra det på controllpanelen du tycker f8 sen spammar du dv tills den försvinner!

Är du whitelistad på serven? ja det är jag :D

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har blevv bannad på servern för att jag trodde jag var ur tabbad men det var jag inte så jag råka sparka på dörren

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive bästa servern <3 <3< 3 <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka