Accepterad Swesve | Ban Överklagan [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swesve

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880530704/

Ditt Hex-ID: steam:110000136da2110

Vad är din discord tagg? _gaffeln

Vem var det som bannade dig? Punkt

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-22 174042.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade som om jag var kriminell och utan suntförnuft, jag borde ha rpat annorlunda och inte rpat krim utan krim, då hadde jag inte blivit bannad, och jag hadde kunnat spela vidare på min favvo server unive, jag ber om ursäkt för regelbrottet jag begick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg t meko i min ferrari sen gick den sönder precis utanför, då gick jag till mitt garage och chillade i några minuter. Efter de kollade jag om jag hadde några bilar som inte var trasiga men de hadde jag inte men såg att jag hadde en pistol i min bil men de struntade jag i, sen så kom några grabbar och jag frågade om de kunde laga min bil o då lallade de bara med mig o va jobbiga sen så var de kaxiga osv, jag valda att inte bry mig sen så sa jag idiot när de åkte och på något sätt hörde de de genom bilen, och de blev arga och drug ut baseboll trä och något mer. de jagade mig o då tog jag ut min bil som funkade motorn va typ halvt trasig men den funkade i den bilen hadde jag mitt vapen och han kollade igenom mitt bagage och sen var han påväg in i min bil för att lotta handsfacket, då så tog jag ut mitt vapen o la i mina fickor. Efter de så ställde jag in bilen o sprang runt hörnet på mecko de följde efter mig o jag fick panik och drog upp mitt vapen o de fear rpa o sa du är inte medborgare osv och då började jag springa o de sprang efter mig eller 1 av de sprang efter mig o då så tog jag han th och då kom alla hans vänner o sa du kommer bli banna ig och du får inte h vapen o rpade inte överhuvudtaget sen så blev jag sv bannad och jag förstår vad jag gjort fel och ber om ursäkt grovt myckey snälla ge mig en till chans ska köpa krim och förbättra minrp snälla jag ber er.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag gjorde fel vilket jag ångrar grovt då jag älskar denna server. De jag gjorde fel va att rpa kriminell inann jag hadde köpt min krim roll, Jag ber om ursäkt för de jag gjort fel de kommer aldrig hända igen, jag ber grovt om ursäkt för vad jag gjort fel de kommer inte hända igen plus jag ska köpa krim roll idag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej bara för mer än 5 månader sedan så det är inget jag kommer ihåg. för jag brukar följa reglerna,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att bråka med dom. taggit ut min bil o dragit därifrån. då hadde jag sluppit o begå ett regel brott och det hadde vart bättre rp o be om ursäkt och dra där ifrån istället för att göra en kriminell handling utan en kriminell roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de var riktigt dumt o jag ångrar mig grovt jag tänkte inte på vad jag gjorde och ber om ursäkt jag har läst om alla regler alla kapitel o är redo om ni ger mig en ny chans. Jag har lärt mig av de jag gjorde och jag hadde tänkt köpa krim o försöka förbättra min rp. jag tänker försöka hålla mig runt folk med bra rp så att min rp också blir bättre,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill aldrig se dig göra det igen för då blir det mycket hårdare åtgärder. Gör aldrig om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka