Accepterad Swesve | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swesve

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880530704/

Ditt Hex-ID: steam:110000136da2110

Vad är din discord tagg? _gaffeln

Vem var det som bannade dig? Ollebolle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-24 153815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog med ett baseboll trä på en uppen gata men anledningen till de var att jag blev slagen av 2 grabbar så de var i självförsvar annars hadde de stampat mig och då så tog jag de beslutet vilket var dumt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hadde respawnat och jag skulle t marja lisa men hadde inga nycklar på mig så jag valde att fråga en grabb om han kunde kör aditt mig då jag inte hadde några nycklar på mig t o ta utt en av mina bilar hankör mig ditt men bilen går sönder en liten bit därifrån och då så ska jag springa och hämta en bil sen så börjar de kaxa och jag slår han 1 gång o då börjar de misshandla mig o sparka o slåss så jag lyckas ta mig upp och få fram mitt baseboll trä och slår tbx för annars hadde jag dött och sen så håller fighten på ett tag till sen så fick jag båda och då dumpade jag dom inne på ett avlägset område och tog deras mobiler o alvedon då jag va skaddad och de var väll det största felet då man inte ska loota och om man ska är det bara på gängområden och under suntförnuft sen så springer jag iväg ner t marja lisa för jag skulle köpa en bil sen dog en grabb vi marja för nån rdma han sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite båda jag tycker inte de med baseboll trä var fel då de var självfösvar och irl om man hadde ett baseboll trä och man redan hadde blivit slagen och om man inte använde de hadde man blivit stamppad till döds tror jag man hadde riskirat att ta fram ett baseboll trä och använt de istället för o dö, sen dumpade jag de vilket var bra sen så lootade jag dom vilket var riktigt fel o jag ber om ursäkt för de och jag ska inte loota och tänka mer på suntförnuft nästa gång då man inte skulle lootat någon död kropp irl efter en fight så jag ber om ursäkt för de och ska tänka på de och förbättra min rp t nästa gång

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de avr mest länge sen men min senaste ban var krim utan krim o jag har lärmt mig från den bannen och ska inte ske igen,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat försöka ta mig därifrån och ringt polisen eller nåt istället för att slåss med ett baseboll trä och sen loota dom då det var riktigt dåligt av mig och förlåt för de wla, men jag hadde kunat undvika att lota och tänka på suntförnuft istället och tagit mig därifrån men jag borde inte gjort de jag gjodre wla de kommer inte hända igen ska tänka på min suntförnuft och min sociala rp,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man aldrig ska loota typ för de är sunttförnuft och att man inte ska använda vapen ifall de inte är sista utväg o speciellt inte på en offentlig plats som jag gjorde, sen så har jag lärt mig lite då jag läste om reglerna efter min ban, och jag har pratat med en staff om vad jag jort för fel och wla han hjälpte mig förstå reglerna bättre så de kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka