Nekad sweprogmers | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368315873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah sundström

Vad är ditt discord namn? Ice_Chocolate

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. en 21årig man som heter Noah sundström. han hade det bra hos sin familj han var en nörd i skolan fick bra betyg och gick ut 9an med bra betyg. sen i gymnasiet sökte han till fordon. sen när han hade gott ut gymnasiet tog han körkort. men gick inte så bra med sitt kör kort han blev av med det rätt fort. och därför flyttade till multistaden för att bli bil-försäljare.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kör seriös roleplay. har kört mycket rp spel sen jag var liten. är aldrig elak mot folk. som jag tycker själv uppför jag mig bra. har kört fiveM länge. sköter mig. kör seriös rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för multistaden är den bästa servern och känner till den bäst. har kört på den länge. och servern har bra rp och bra staffs. och alltid roligare med wl jobb

Hur hittade du Multistaden? i fiveMs sök meny och så testa jag den och då var den bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära känna folk. och få folk och tygga att jag är bra på rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka