- Meddelanden
- 405
- Reaction score
- 9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368315873/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah sundström
Vad är ditt discord namn? ✧The Dark✧#1234
Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008
Berätta om din karaktär. en 23årig man som heter Noah Sundström. kommer från Sverige och har bott där hela sitt liv. har aldrig rest. han hade det bra hos sin familj men inte i skolan men han var ändå en nörd i skolan som kämpade hårt och fick bra betyg. sen i gymnasiet sökte han till polis. gick rätt bra för han där med bra betyg och bra lärare. därefter när han hade gott ut gymnasiet tog han körkort började som bilförsäljare men han sluta rätt snabbt för han inte tyckte om chefen. efter det plugga han till mekaniker och därefter flyttade han till unive för att bli falck eller meko. och hans mål är och satsa för och ta hand om alla bilar i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med riktigt hög rp nivå har 600timmar på unive och jag kommer bidra med att hjälpa staffs och support med att skriva reports om någon lallar eller bryter mot regler osv jag kommer söka till falck och hjälpa staden och gå framåt på så sätt okså för vissa larm som falck får hinner dom inte med och ta, och så kommer jag va allmänt trvlig både ig och i dc och bete mig som man ska.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för multistaden är en bra server alla följer regler och ingen gör rdm vdm osv, och känner till multistaden bäst. har kört på den länge. och servern har bra rp och bra staffs. och alltid roligare med wl jobb och få tillgång till mer saker
Hur hittade du Unive? i fiveMs sök meny och så testa jag den och då var den bra. alla följde regler med mera.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att komma långt med mitt rp och utveckla det och lära andra rpa så bra det går och så kommer jag skaffa jobb i staden som falck och hjälpa folk med deras bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? utveckla min rp så bra det går och lära tjäna bra folk och känna mig tryg på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej. jag kör inte på någon annan server
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah sundström
Vad är ditt discord namn? ✧The Dark✧#1234
Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008
Berätta om din karaktär. en 23årig man som heter Noah Sundström. kommer från Sverige och har bott där hela sitt liv. har aldrig rest. han hade det bra hos sin familj men inte i skolan men han var ändå en nörd i skolan som kämpade hårt och fick bra betyg. sen i gymnasiet sökte han till polis. gick rätt bra för han där med bra betyg och bra lärare. därefter när han hade gott ut gymnasiet tog han körkort började som bilförsäljare men han sluta rätt snabbt för han inte tyckte om chefen. efter det plugga han till mekaniker och därefter flyttade han till unive för att bli falck eller meko. och hans mål är och satsa för och ta hand om alla bilar i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med riktigt hög rp nivå har 600timmar på unive och jag kommer bidra med att hjälpa staffs och support med att skriva reports om någon lallar eller bryter mot regler osv jag kommer söka till falck och hjälpa staden och gå framåt på så sätt okså för vissa larm som falck får hinner dom inte med och ta, och så kommer jag va allmänt trvlig både ig och i dc och bete mig som man ska.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för multistaden är en bra server alla följer regler och ingen gör rdm vdm osv, och känner till multistaden bäst. har kört på den länge. och servern har bra rp och bra staffs. och alltid roligare med wl jobb och få tillgång till mer saker
Hur hittade du Unive? i fiveMs sök meny och så testa jag den och då var den bra. alla följde regler med mera.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att komma långt med mitt rp och utveckla det och lära andra rpa så bra det går och så kommer jag skaffa jobb i staden som falck och hjälpa folk med deras bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? utveckla min rp så bra det går och lära tjäna bra folk och känna mig tryg på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej. jag kör inte på någon annan server