Nekad sweprogmers | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regions-Chef (sjukvården)

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? ZeetoX#7689

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 700timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Regionschef för att jag är en social person och jag är jätte energisk, jag jobbar extremt bra under stress och jobbet kommer alltid först. Jag lär mig snabbt saker och jag är alltid öppen för att lära mig nya saker. Jag har enkelt med att skaffa vänner och jag samarbetar med mina kollegor suveränt och jag lyssnar alltid på vad de andra har att säga till mig tex om de har nåt exempel att det tycker att vi ska utveckla nåt eller nåt annat. Jag vill också bli Regionschef för att jag vet hur man tar ansvar till det, genom att har varit det förr men jag har utvecklat mycket mer en förr. Jag vet också hur man skriver grejer och hur man tar ansvar. Jag vill att alla i sjukvården ska vara seriösa med rp och allt annat för att det ska bli roligare att köra som medlem så dom får bra senarion från sjukvården, ska ha det strikt för att alla i sjukvården ska förstå att man ska det seriöst också för att få in mer spelare kommer ta in flera seriösa men också ge folk en chans om de har svarat på ett bra sätt. Jag kommer ta de som är mest aktiva och seriösa och som kan ta ansvar. Jag kommer att ta massa utb med de eller så tar de som är utb ansvarig för jag som Regionschef vill låta alla få göra nånting, vill att alla ska utvecklas att ska kunna visa sitt bästa det ska inte behöva bara vara en som visar att den är bra utan alla. Jag vill också ta möte med alla två eller en gång om veckan med alla, en dag där jag kommer ta ett allmänt snacka hur det har varit och sånt och den andra dagen där jag kommer prata med de enskilt och sig vad de har gjort bra eller inte tex om nån har gjort nåt bra eller nåt de måste bli bättre på. Jag kan också berätta till de om de kommer bli upphöjda men för att kunna bli upphöjd behöver man ha jobbat ett tag. Jag kommer försöka att få allas RP till 100 av 100 jag kommer också ta ett möte med de om jag blir det direkt för att kolla vad de har att säga om allt inom sjukvården. Jag kan ta mycket kritik från alla tex om nån tycker att jag borde förbättra mig som Regionschef så kommer jag försöka bli bättre på den saken, Jag kan också vara sträng när det behöves, jag är seriös på möten och trevlig och man kan vara rolig och glad för att sprida kärlek till alla som jobbar inom sjukvården, om nån tex blir utsatt så kommer jag vara en person man alltid kan prata med.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet genom att jag har varit Regionschef innan jag har bara rpat som sjukvårdare länge nu, Jag kan en hel del inom sjukvården och Regionschef för varje dag kommer jag lära mig och bli bättre som Regionschef för jag vill verkligen bli det men i alla fall jag ska ta det seriöst för att då kommer man få mycket mer spelare Sjukvården mycket har med Regionschefen att göra tex att det ska vara seriöst när man jobbar inom sjukvården. Jag vill att det ska vara högt RP som alla andra ska också ska ha Jag vill att alla ska vara verkligen bra på den rollen de ska ha inom sjukvården.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Noah Sundström som är väldigt trevlig och snäll person som bara är allmänt glad. han är också väldigt pratglad och har inte svårt att prata. Min karaktär är skön rolig och trevlig. Min karaktär har väldigt stort bil intresse och hans drömjobb är att jobba som sjukvårdarchef, han vill också hjälpa till i staden. Min karaktärs ålder är 22 år. Min karaktär är född i Halmstad. ja han började med att han hade kriminella föreldarar och när han hade det som blev det jobbigt för han för han var inte en sån person han var glad och härlig och han fick några vänner så hette Gunnar och Peter de var kriminella också och de föräldrar men det visste inte Noah så han var vän med de i typ 6 år efter det så märkte han att de drog han till dåliga grejer så han bestämde sig en dag att han ville bli Regionschef för att glömma bort allt som hänt. alla ska tjäna sig trygga och bekväma.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-8timmar om dagen men sen så kanske jag gör vissa saker mitt på dagen men på kväller och mornar så sitter jag och spelar länge

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, jag skulle fortsätta i vilket fall som helst för unive är en rolig server med bra rp och seriös rp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, jag kör bara på unive och har gjort ett tag

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka