Nekad sweprogmers | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? ✧The Dark✧#1234

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 669

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag kommer ta mycket ansvar har erfarenheter kommer ta hand om alla se till så alla känner sig trygga om jag får klagomål som chef så kommer jag försöka rätta mig och inte bli arg och om mina anställda får klago mål så pratar jag med dom och tar ansvar och försöker få dom och rätta sig och om jag känner att ingen sköter sig så kommer jag försöka köra så många möten som jag hinner med och se till så alla har roligt inom Marja-lisa och alla kommer kunna prata mig för kommer va inne mycket (hela tiden) och kommer ta alla som vill bli Marja-lisa och låta dom få gå med men förstås om dom inte e kuniga så måste jag ju tyvärr neka dom ändå och så tycker jag det är roligt och jobba med kollegor och jag e ingen lall chef utan jag tar det på högsta alvar och gör det man ska och inte lallar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som ulla-karins där var jag erfaren och så har jag jobbat som brittas och där var jag anställd ocg så har jag varit securitas chef för ett tag sedan så jag vet hur man behandlar sina anställda mm

Berskiv din karaktär? en 21årig man som heter Noah Sundström. kommer från sverige och har bott där hela sitt liv. har aldrig rest. han hade det bra hos sin familj men inte i skolan men han var ändå en nörd i skolan som kämpade hårt och fick bra betyg. sen i gymnasiet sökte han till bilar. gick rätt bra för han där med bra betyg och bra lärare. därefter när han hade gott ut gymnasiet tog han körkort. och därför flyttade han till unive för att bli Marja-lisa Chef

Hur ofta kommer du vara inne? 9-10 timmar om dagen nu när det är lov men annars kanske 6-7 när det är skola

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka