Accepterad sweprogmers | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368315873/

Ditt Hex-ID: 1100001185259e1 (Hex)

Vad är din discord tagg? Ice_chocolate#4878

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 20dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en person när han kallade mig ägghuvud när jag blev arg men jag skulle inte slått han bara för han kallade mig ägghuvud för det skulle jag inte gort i verkilgheten och det är ju rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit och jakat och sen hade min kompis bil den som jag åkte dit med tagit slut på bensin så då ringde vi en taxi och han kom aldrig och så var vi där och vänta och sen kom några personer och då så stod min kompis och pratade med dom och så gick jag fram till dom och då så kallade min kompis mig ägghuvud och då slog jag till han men då stod en annan person brevid som jag råkade träffa samtidigt och då så råkade jag slå två personer men det är inte okej och slå någon i verkligheten och då är det inte det i spelet för det är rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men sa att det var felaktig ban i support men det var för jag var arg för jag blev bannad från min favorit server

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för sunt för nuft en gång för ut för jag råkade söka igenom en person som var död och det är inte ok och jag har lärt mig att inte söka igenom folk sen den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit personen(personerna) för jag blev arg jag hade kunnat sagt åt dom att sluta kalla mig det och sen skulle det varit över och då kunde jag bara kört riktig rp och kört på multistaden nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bli arg så lätt och inte slå folk, utan man ska säga till dom istället

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka