Nekad Swepen | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swepen

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sikt0040/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f5c86ac

Vad är din discord tagg? swepen10

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-12 130346.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning jag har fåt typ en eller två varningar och då har jag inte gjort om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte jag stängde av igår och sen nu när jag försökte gå in så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte jag gjorde väl några fel att jag inte riktigt rp så bra som jag kunde och så men jag visste inte att man kunde bli bannad för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag är ny på servern jag skulle få medlem idag men sen vaknar jag till detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat förbätra min rp och försöka göra mer som jag skulle göra irl

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja defenitivt jag skulle göra det mycket bättre och ta alla sitvationer mer alvarligt jag skulle defenitift förbtätra min rp till så bra som möjligt då jag kanske inte ha tagit alla situationer helt på allvar men jag har försökt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Jag vet inte varför det står att jag har blivit bannad innan jag har inte ens haft den här datorn i en månad och inte fivem heller

är det någon som är aktiv somkan kolla igenom det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka