Accepterad Sweone123 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweone123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Sweone#0001 | Sweone#0398 (Har nitro så vene)

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2010

Berätta om din karaktär. Jag är 25 år gammal född 1998/04/16, och jag heter Dante Lundberg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär heter Dante Lundberg och han kommer från Sverige, han är 25 år gammal och ska fylla 26 år. Han har gått på polishögskolan i Stockholm. Han vill nu bli polis i staden Unive, han gillar att vara med kompisar på fritiden och han gillar bilar. Han lagar mycket bilar på sin fritid, och han vill gärna jobba som polis. Dante Lundberg flyttade till Unive city för ungefär 2 år sedan och så ville han skaffa lite fler vänner, Dante Lundberg ville också jobba mycket och få vänner från sitt jobb men även kunna ta sitt jobb på allvar. Han gymmar mycket och tränar en stor del av sitt liv, Dante Lundberg hade det inte jättebra hemma i sin uppväxt. Han blev slagen av sin pappa och hans mamma kunde inte göra ett skit åt det. Hans pappa dog sen när han blev 23 år för han var alkis och mamman jobbade hela tiden. Hon blev så glad men ledsen för hans pappa dog, Dante Lundbergs mamma finns där för honom, det är därför han vill bli polis och hjälpa folk som har det så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är när man kan ge folk en glädje till att vinna ett scenarion till exempel så är det biljakt på en röd BMW, dem har AK47 och allt men poliserna har bara en pistol (Sig sauer), dem som körde i den röda BMW vill ju vinna men då kanske dem har vunnit för mycket av scenarion så dem väljer att ge upp och låta poliserna ta dem eller så springer dem ifrån och gör det lite lättare för dem som nu skulle ta fast de. Så detta är att man ska kunna förlora och vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Förlänge sedan så spelade jag med en vän som heter Jonte på discord, vi spelade GTAV och annat kul men sen sa han att han brukade spela FiveM och visade mig hur man laddade ner det. Sedan spelade jag på Unive för ungefär 1 år sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka