Accepterad Sweone | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweone

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan [Kommer ej säga efternman]

Vad är ditt discord namn? Sweone#9308

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rocco Nordström och han kommer från Sverige, han är 23 år gammal eller ska fylla och har gått i polishögskolan i Stockholm. Han vill nu bli polis i staden Unive, han gillar att vara med kompisar på fritiden och han gillar bilar. Han lagar mycket bilar på sin fritid, han vill gärna jobba som polis, Rocco flyttade till Unive för ungefär 2 år sedan och så ville han skaffa lite fler vänner, Rocco ville också jobba mycket och få vänner från sitt jobb men även kunna ta sitt jobb på allvar. Han gymmar mycket och tränar en stor del av hans liv, Rocco hade det inte jättebra hemma i sin uppväxt. Han blev slagen av sin pappa och hennes mamma kunde inte göra ett skit åt dem. Hennes pappa dog sen när han blev 39 år för han var alkis och mamman jobbade hela tiden. Han blev så ensam när hans pappa dog, Roccos mamma finns där för han, det är därför hon vill bli polis och hjälpa folk som har det så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som gör servern bättre är en hög RP nivå som kan leda till en mer realistiskt spelande bland annat, jag kommer kunna/försöka med att ge er det bästa av mitt rollspelande men även mer saker, som tillexempel utvecklade scenarion som även inblandar Rollspelandets nivå, det här kan vi göra genom att tänka på social RP. Social RP är ju när man spelar med många folk, har bra koll som IRL. Det kan vara t.ex. att man ska komma ihåg namn på folk, spendera tid med andra folk men det är även att man hänger med ranom spelare på t.ex. torget. Allt jag sa kommer jag kunna erbjuda till servern UNIVE!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är när man kan ge folk en glädje till att vinna ett scenarion tillexempel så är det bil jakt på en röd BMW, dem har AK47 och allt men poliserna har bara en pistol (Sig souer), dem som körde i den röda BMW vill ju vinna men då kanske dem har vunnit för mycket av scenarion så dem väljer att ge upp och låta poliserna ta dem eller så springer dem ifrån och gör det lite lättare för dem som nu slulle ta fast de. Så detta är att man ska kunna förlora och vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive i 2 år snart men mitt andra konto blev hackad och sedan bannat, men jag har även sätt folk spela på Unive, YouTube OSV.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka