Nekad Sweone | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweone

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan [Kommer ej säga efternman]

Vad är ditt discord namn? Sweone#9308

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rocco Nordström och han kommer från Sverige, han är 23 år gammal eller ska fylla och har gått i polishögskolan i Stockholm. Han vill nu bli polis i staden Unive, han gillar att vara med kompisar på fritiden och han gillar bilar. Han lagar mycket bilar på sin fritid, han vill gärna jobba som polis, Rocco flyttade till Unive för ungefär 2 år sedan och så ville han skaffa lite fler vänner, Rocco ville också jobba mycket och få vänner från sitt jobb men även kunna ta sitt jobb på allvar. Han gymmar mycket och tränar en stor del av hans liv, Rocco hade det inte jättebra hemma i sin uppväxt. Han blev slagen av sin pappa och hennes mamma kunde inte göra ett skit åt dem. Hennes pappa dog sen när han blev 39 år för han var alkis och mamman jobbade hela tiden. Han blev så ensam när hans pappa dog, Roccos mamma finns där för han, det är därför hon vill bli polis och hjälpa folk som har det så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda er en bra och ganska hög RP nivå och utvecklade scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det jag vet om det är att man inte alltid vinner i ett scenario och man kan ju alltid inte vinna, för om man då vinner alla scenarion så blir det tråkigt för dem andra, så man får ha lite tåla mod och kunskapen att förlora något!

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive i 2 år snart men mitt andra konto blev hackad och sedan bannat, men jag har även sätt folk spela på Unive, YouTube OSV.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka